Nekromanti Min dag är räddad ...

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jag har precis fått ett paket innehållande tre feta block med rollformulär. Och de ser precis så bra ut som jag tänkt mig.

Den känsla av "Hmm, jag kanske skulle ha gjort på något annat vis", som ibland infinner sig när jag får ett färdigt exemplar i min hand, lyser med sin frånvaro. Jag kommer att vara supermallig hela dagen!

Det finns säker några tappra forumbesökare som kan ta ner mig på jorden igen genom att förklara hur kassa formulär jag gjort, men just nu bekommer den tanken mig inte det minsta.

I am the King of rollformulär!

/Dante - lite halvseg nyss, men nu kaxig och dryg!

Nightfang

Warrior
Ta vara på tiden...

...som du kan vara mallig. Det kommer säkert komma något som har gått fel, så är det alltid (Murphys lag). Det är bara och vänta och se...

Nä nu skall vi inte vara så pessimistiska /images/icons/smile.gif vad är det för formulär???

Nightfang som inte kom på något inteligent att skriva här just nu...

I am finding myself walking into insanity, and I have crossed the point of no return...

Nightfang

Warrior
Du får...

... ursäkta mig för jag är inte alltför klar i huvudet för tillfället... men får man fråga om man kan få tag i det eller nått?

Nightfang som skulle vilja köra lite mer DoD6 nu...

I am finding myself walking into insanity, and I have crossed the point of no return...

Näää, Dante, det är väl inte på grund av mig som du har fått för dig att du kommer att bli dissad? Nädå, det kommer inte att hända, jag har ju redan sett rollformulären som bifogats någon tråd som du satt igång, och de var utmärkta!

Sagt av hans excellens Ärkemagikern av Felicien.

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Enligt vissa

Det kommer snart till Hobbyspel och säkerligen dom flesta andra rollspelsbuktiker (iaf om man får tro Pauli på hobbyspel).
Det är väl meningen att man ska kunna förhandsbeställa snart. Antar att någon meddelar när det går. Brukar ju vara så iaf.

Skulle ju vara bra om dom kom så man kan beställa dem tillsammans med Vildhjarta (2:a juni). Sparar ju lite frakt då.

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Ner på jorden

Det var faktiskt en av mina spelare så inte alls tyckte om formulären. Han sa så gott som att dom var "vidriga"! Är du nere på jorden nu eller? ... Krävs nog förmodligen mer./images/icons/wink.gif

*Tyckte själv att dom såg härliga ut. Bra med tåligt papper också*

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>

Dante

Staff member
Re: Ner på jorden

Bah! Det rinner av mig som vatten på en oljad teflongås.

[color:"990000" size="7"]I am the Master of the Universe!</font>

/Dante

King Kromm

Hero
Re: Ner på jorden

Nu börjar det likna något, men en liten detalj... Det är ju "he-man"(kommer inte ihåg hur det stavades...)som e det "the Master of the Universe!"... "JAG HAR KRAFTEN" som han brukar säga...

/King Kromm

Dante

Staff member
Skärp mig! ...

Det är bäst att jag inte postar fler meningslösa inlägg. Annars tvingas jag låsa tråden!

/Dante

Dante

Staff member
Re: Helt rätt

Jag tycker det är taskigt av dig att undergräva min auktoritet som moderator genom att komma med såna där kommentarer.

Mummel.

/Dante

Nightfang

Warrior
Heman!!! [OT]

*gapp flabb* Ha, fy fan den var faktiskt bra, det är inte direkt det första jag tänker på när jag hör Master of Universe. Men det var evigheter sen man såg något Heman. Undra om det går få tag i... har för mig jag har haft introt på datorn.

Nightfang som undra hur länge sen det igentligen var sen det sändes...

SoC

Veteran
i am förvirad (confyust) måste vara fel stavat.

vilka rollformulär, vilken tråd, var, hur, när, på vilket sätt, jag måste vetta aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh (teror).

en skräk slagen SoC

kraften kanske vinner i inre styrka men ingen överlever ett två hands svärd i huvudet hehehe.

neuter

Swordsman
Dante's rollformulär till DoD6[NT (Njaa det råka)]

Borde det inte finnas en förkortning för rollformulär. Typp som att rollperson heter Rp. Kanske Rf eller något bättre förslag??

"Soylent Green is people!"

Dante

Staff member
Detta rollformulär ...

Klicka <a href="http://forum.rollspel.nu/files/9-83661-framsida.jpg">här</a>. /Dante