Nekromanti Min nya trukh

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Han är lite efterbliven, han heter Barakk Bärsärk.

Först av allt kom han på att han var less på att sova ute, han tilläts nämligen ingen bostad inomhus av någon sjuk anledning.
Han mosade två gûrder, med sina bara händer. En mosade han huvudet på och den andra bröt han av på mitten. Sedan glömde han bort vad i helvete han hade gjort det för och gick vidare. Han slutade i en annan by på Takalorr, där någon idiot av någon sjuk anledning byggt en arena stor som Colosseum (ähum). Jaja, han spöar två tiraker utanför en krog ("WOW! Barslagsmål! Kul!" Tio sekunder senare ligger två livlösa tiraker utanför baren) och går till arenan.

Väl framme frågar han när spelen ska vara (man ska slå ihjäl varandra för ett pris), vakten säger om 5 dagar.
"Du är värdelös", hånar Barakk. "Du med", nästan viskar tiraken.
"KALLAR DU MIG VÄRDELÖS???!!!" *rallarsving rätt i ansiktet*
Han mördar 4 tirakvakter i bärsärk och blir sedan pissnödig, han pissar i en gränd och tar in på ett värdshus i 5 nätter. Eftersom att han inte kan läsa måste någon leda honom till hans dörr, väl där rispar han upp den med klorna så att han ska känna igen den.

Hur länge tror ni att han överlever?
1 till spelmöte? 2? /images/icons/smile.gif Tror ni han klarar sig i 5 dagar till bonkar-spelen?

[color:red]/P|uT0NiUm</font color=red>
Point

Click

KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!

Jag tror att du dör i morgon. Vakternas arga kompisar kommer och bränner ner värdshuset. Om du överlever så hugger de ner dig. Du är dömd.

"I begynnelsen skapade människan Gud"

Draugin

Warrior
Min Cirefaliska Tempelriddare!

Min Cirefaliska Tempelriddare vid namn Cerec Tzorac kommer och ger dig smisk!!

Re: Min Cirefaliska Tempelriddare!

Lite taget från Cerec Torzlean, eller? Fnyser åt plagiat.

"I begynnelsen skapade människan Gud"

Tokugawa Ieyasu

Swordsman
Min polares Cirefaliska Tempelriddare!

Jadu... han mosade 5 tiraker och en trukh... på samma gång.
Å andra sidan fick hans häst en smäll från en Binderakkhammare i plytet, och 82 skador. *ouch*
För det förlorade han huvudet.

Förresten tror jag visst att du snott det namnet från Cerec Tzorcelan. DEt låter lite väl likt för att vara framslumpat.

Place upon my tomb the head of Minamoto Yoritomo.
/Taira Kiyomori

Sodivra

Champion
Nä..

Han kan sticka därifrån..

Sedan kan han ju bli dräpt senare.. Fast det var ju det som var poängen..

/Jag är en jägare.
En jägare av kättare och nattens bestar.
Och jägare vilar aldrig!

Draugin

Warrior
Konstigt sammanträffande!

Jag visste faktiskt inte ens vem den där Cerec Tzorcelan va förrän du nämde honom...

Draugin

Warrior
Min Tempelriddare...

Min tempelriddare har en skada på Ob2T6 (grund)+ Ob4T6 (svärdet)+Ob1T6 (huggteknik)+Ob1T6 (välsigna vapen)+Ob1T6 (om han gör ett kraftfullt hugg) = Ob9T6 känn på den du, fast innan det så får han göra ett "Kvickt Anfall" och efter attacken kan han göra en Uppföljning ...Sen har han Precisionsanfall (ingen nivå svårare att sikta mot en kroppsdel)...

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Faktum är att...

Samtliga vakter fick en fet binderakkhammare i huvudet, säkerligen dog dessa.
Ingen tycktes ha sett mig, enligt SL.

Dessutom var det en fredlig duell... /images/icons/smile.gif.

För övrigt så fick jag STY 18 ocn TÅL 17, plus trukh-attribut, alltså är jag jävligt stark för att vara trukh. Det är inte så sannorlikt att så många är mycket större, om man tänker logiskt.

[color:red]/P|uT0NiUm</font color=red>
Point

Click

KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!