<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Quote:</div><div class="ubbcode-body">Kan man slida dem åt olika håll också?</div></div>
Ja, rimligen. Det finns ju inga restriktioner på andra dylika movement powers. Jag kan inte heller komma på att det finns någon regel eller något exempel som talar emot det, snarare tvärtom.
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Quote:</div><div class="ubbcode-body">det är nästan lite power creep-varning på den.</div></div>
Ja, det håller jag med om, i och med att den är i princip identisk med Thunderwave (som redan den är närapå en must-have för Wizards) fast med bättre move. De tänker väl att det uppvägs av att den är ranged istället för close, men jag vet inte, jag...
Nej nej, stryk det, skillnaden är förstås att Chill Wind inte ger någon Wisbonus till skadan. Det är nog okej; en controller med mer kontroll men mjunig skadeoutput.
Dock tycker jag att den inte alls är lika bra som CA-krafterna. At-Wills som ger eller förnekar CA är sjukt bra, det blir liksom Roguecontrol City up in that shit.
/Feliath — so in conclusion, tur att det är speltestversionen