Nekromanti Minigolfsutmaning i Linköping

Feuflux

omjonasson.se
På söndag ska det vara sol i Linköping ryktas det om. Detta firas bäst med att göra bort sig i minigolf på det där stället som ligger typ vid campus (nära för alla?). Klockan... två?

Kommentarer?

haltageten

Dum inuti huvudet
Jag är på! Låt oss försöka hitta en tid då alla kan. Jag vet inte hur mottaglig för minigolfande jag är på söndag för/eftermiddag eftersom det skall skrivas synopsis till årets spex. Men på kvällen däremot så bör jag vara jätteledig. Jag vill inte skryta eller så, men jag spelade golf under en tid i mitt liv, fast ni behöver inte vara oroliga, jag sög på att putta - slog hole-in-one istället. Förde en stark kampanj som inte var så framgångsrik där jag krävde att man skulle ta bort puttningmomentet i golf. Det slutade inte med blod eller sex... jag slutade bara spela.

- Jocke, spelar mer än gärna.

Feuflux

omjonasson.se
Måndag kväll?

Tidsförslag nummer 2: måndag kväll, typ klockan 18-19 kanske. Jag kan för den delen vilken vardagskväll som helst.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag kommer, men blir sen och vågar inte skämma ut mig med mina mad golfskills. Kommer vara trött men sällskapssjuk.

Olle Linge

Snigel
Snigel sopar banan med allt motstånd! [ANT]

Jag vill bara påpeka att jag vann och att Feuflux kom sist, så alla vet det!

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Snigel vann knappt

Eftersom jag skrev ner resultaten kan jag nyansera det hela lite:

Snigel 53 slag
Malin 54 slag
Haltageten 55 slag
Gurgeh 56 slag
Yassilus 56 slag
Rävnos 64 slag
Lisa 68 slag
Feuflux 74 slag

Dessutom med tillägget att Snigel var nära att fumla bort ledningen på det sista hålet, som antagligen var det lättaste på hela banan.

/tobias

Olle Linge

Snigel
Jag visste precis vad jag gjorde!

Hur roligt hade det varit om jag fått spik på sista banan då? Nu blev det ju i alla fall lite spännande.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Fler bilder

Jag tog inte speciellt många bilder, men såhär såg de ut:

/tobias