Nekromanti Minimeny

Maxwan

Swordsman
Bara en liten fråga. Den där minimeny'n uppe till vänster. Vad fyller den för funktion? Man klickar liksom inte ofta där, inte jag i alla fall. Ni kunde vilka väl ha något annat där.

Mac - bara ett förslag.

Hjälp till att skapa att nytt rollspel!
www.rollspel.jx.st

Gardener

Champion
Tja, den kom till av den främsta anledningen att vi innan vi började med en sån fick en massa mailförfrågningar om hur man tog sig tillbaka till förstasidan så vi tyckte det behövdes en förklarande länk för det (istället för att bara använda loggan för det). Sen tyckte vi att det passade med en del andra snabblänkar som man skulle kunna komma åt från alla sidor.

Har du något förslag på vad som skulle kunna finnas där istället?

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu

BigB

Veteran
Har du något förslag på vad som skulle kunna finnas där istället?

Mitt förslag är att det ska vara en bild på Chefredaktören och alla andra personer som har ansvaret på den här sidan...

BigB - vill se dom som ser mig

Gardener

Champion
Tja, det finns vissa bilder på folk i redaktionen om man går in på redaktionssidan (under informationssidan) och visar sidan för varje redaktionsmedlem. Där finns även lite allehanda information om varje redaktionsmedlem.

Sen skulle inte hela redaktionen få plats där uppe och jag vet inte om det skulle vara så roligt att se en bild av mig på alla sidor på hela webbplatsen. =P

MVH Olle Johansson

Mmm

Swordsman
Britney på wrnu!

Man skulle faktiskt kunna säga att Britney Spears bilden på www.rollspel.nu sajten är ett påskägg. Fast det är busenkelt att hitta iofs så kanske inte. Det är junte gömt nånstans precis!

/Mmm
So many assholes, so few bullets.
- Dirty Harry

Hobert

Warrior
Re: Britney på wrnu!

Fast det skadar ju inte att sätta den på en mer allmän plats :)

[Hobert]

Maxwan

Swordsman
Re: Inte Britney utan minimeny

Det här handlade väl inte om Britney eller? Utan om minimenyn. Tja, vad skulle ni kunna ha där. Kanske en till samarbetssida som Codex eller varför inte slumpmässiga länkar till rollspelssidor? Ni skulle kunna be alla som vill göra banners storleken 160x70 och ha slumpmässiga länkar där. Det skulle hjälpa många rollspelssidor på nätet... för det är väl rollspel det hela handlar om va? ;)

Mac - skulle inte ha något emot en länk där.

Hjälp till att skapa att nytt rollspel!
www.rollspel.jx.st

Gardener

Champion
Mera minimeny

Tja en del av tråden gick vidare till att handla om Britney, förvisso delvis off topic, men ämnet ändrades ju också.

Tro mig att vi har försökt få in reklambilder att lägga där iCodex ligger nu, men den enda som nappade på det var Altors Vidder. Förvisso var det då bara för våra samarbetssidor, men det säger ändå lite om hur lätt det är att få bilder till det. Dessutom så skulle vi återigen få en massa mail om hur man tar sig tillbaka till förstasidan om vi skulle ta bort den länken för de frågorna har faktiskt upphört helt sedan minimenyn kom till.

MVH Olle Johansson