Nekromanti Missla!

kitty

Veteran
Hej alla!

Jag är en riktig nybörjare när det gäller rollspel! Jag har aldrig spelat! Men nu har jag hittat en gäng som jag kan få vara med o prova det här. Så, jag har nu skapat mig en rollperson o vill nu ha alla tips o råd jag kan få, både gällande min ras o Eon i allmänhet. Min person är en missla... Flicka... Alla råd o tips är välkommna!

Tusen tack på förhand!

Zippo

Veteran

Helmgast
Kragginfon strider mot det officiella!

I varje fall efter att Barbarboken kommit. Förresten så strider det redan mot Religioner - Gudarnas Kamp.

Storuggla

Champion
Re: Kragginfon strider mot det officiella!

"I varje fall efter att Barbarboken kommit. Förresten så strider det redan mot Religioner - Gudarnas Kamp."

Men... man kan väl inte klämma åt något för att det strider mot en kommande produkt? Lite svårt att använda den kan tyckas för den normale konsumenten. Dessutom låter "Barbarboken" jävlig sjukt, jag får visioner av en bok som barbarer släpar runt på, eller en bok med inoljade muskelbnuttar i höftskynken :gremblush:

Storuggla, retas

Helmgast

Det strider mot Religioner sa jag ju. Kommande produkt och kommande produkt, jag har ju läst den... :gremsmile:

Det finns mängder av info som CJS, Krille, Marco och de andra skrivit och sedan förklarat ickeofficiellt. Som inte finns på webben.

Vi kallar den Människoboken, ok?

Storuggla

Champion

"Det strider mot Religioner sa jag ju. Kommande produkt och kommande produkt, jag har ju läst den... "

Och den kommande Barbarboken. Försök inte slingra dig, jag såg allt när du skrev inlägg å mina spionkameror! Jojo! Nä, men min biff var att när väl Barbarboken finns ihandeln, då kan man mumla om att kragginfon på foxtail strider mot doktrinen. Men just nu skulle jag hellre köra enligt Krilles sida tills vidare. Om jag behövde kragginfo alltså. Eller lirade Eon just nu. :gremwink:

"Vi kallar den Människoboken, ok?"

Vilket i vissas ögon torde vara det samma som "Barbarer" :gremwink: