Nekromanti Missle magiker..

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Eftersom att misslor ofta inte ses som riktigt vuxna kan de få problem med att ta sig fram, men nog funkar det alltid... det blir bara mer intressant och öppnar fler äventyrs- och intrigmöjligheter.

Faralor

Veteran
Jag kan gott o väl tänka mig magiker men käns som om de är mera satta åt det deffensiva hållet o håller inte på med o kasta diadactus pryotopiska sfäroid hit o dit, utan håller sig mer till illusioner o dylikt.

Big Marco

Läskig
Re: Missle magiker.. (OT)

Hur citat och konsekvenser kan blandas.

Jag läste ditt svar, läste sedan American Psycho-citatet och med Christian Bale på näthinnan så såg jag framför mig hur Bret Easton Ellis skulle skriva om en missle-magiker-psykopat...

Speciellt "det blir bara mer intressant och öppnar för fler äventyrs- och intrigmöjligheter" i kombo med Batemans kommentar blev bara så... fel. ,-P

Först Smultron, nu detta. =)

-BoNe-

Warrior

ja förstår att det blir mest defensivt men ändå kul.. Just tanken av en missla som går igenom en gata i en stad och får samma respekt som en stor sanari magiker..

Faralor

Veteran

det förstås bara om de har lika rykte för om inte misslan har samma rykte som sanari alven så lär han inte få samma respekt iofs borde bara grejen att det är en missla magiker ge åtmonstonde lite rykte i sig...

Mr Brunch

Veteran
Jag tror inte det är så troligt men okej.
Det är SL som bestämmer.
Varför inte? Har svårt att tänka mig att någon ras har någon fallenhet att bli fixerade vid att väcka lik till liv. Som jag ser det är en nekromantiker en person med någon form av störning i sig (annars skulle han ha valt en annan väg), varför skulle det inte finnas misslor som har en sådan störning?
Tvi åt alla försök att sätta en hel ras i ett fack hur dom ska vara, tar jag hellre bort rasen helt ur världen!