Nekromanti Misslors spridning ?

Syntax

Veteran
Det kommer säkert något om detta i misslor tillbehöret,
men jag undrar i mundana står det att misslorna finns mest runt kraggbergen där de först "föll ner" men varför finns det då inga misslor i Drunok som ligger närmast ? och eftersom det finns misslor i Consaber visst skulle några kunna finnas i Pereine som har nära kontakter med Consaber. I Pereine menar jag inte att det ska finnas flera procent bara om det är möjligt att ett par enstaka kommit ditt ?

Krille

Super Moderator
"men jag undrar i mundana står det att misslorna finns mest runt kraggbergen där de först "föll ner" men varför finns det då inga misslor i Drunok som ligger närmast ?"

Det finns ju knappt ens människor i Drunok till att börja med, så varför bry sig om några få hundra misslor i ett hörn?

Liksom, se befolkningssiffrorna på i princip hela Asharina-halvön som en schysst bugg modell större, eller se de oerhört låga befolkningssiffrorna som en förklaring på varför man inte räknade misslor - ett par hundra misslor är en by, och det är lätt hänt att man råkar missa en by.

WolmerX

Warrior
Skulle själv kunna tänka mig att det finns misslor överallt där de inte uppenbart inte är :gremwink: Det där var kanske aningen intetsägande men bara för att det inte står något om deras närvaro så betyder det inte att de inte finns, kanske bara så att andelen är så försvinnande liten att statistiken missar dem. Jag skulle påstå att har man inget starkt argument som säger att de inte borde finnas på en plats så kan man ge sig fan på att någon eller några dyker upp just där :gremtongue:

Syntax

Veteran
Okej då kan man säga att de dyker upp lite här och var i Mundana även om de är mer koncentrerade på vissa ställen.. Tack för svaret !