Så hände det då till slut. Mitt soloskapande var länge dött, mellan julen 2002 och påsken 2004 hände typ ingenting alls, men sen hände något. På nåt sätt kom inspirationen tillbaka, troligtvis för att Muggas och fler trevliga människor faktiskt pratade med mig om solo och spelade äventyren (spelar ingen dem är det ju meningslöst att göra dem). Så jag började skissa lite. Först nu är det klart, det största soloäventyret hittils från min sida, Sjöfararen.
Check it out, yeah!
Buggtestat massor (nåja) idag så hoppas att det inte bråkar någonstans (solo2 kan bråka om filerna är för stora eller har för många variabler inblandade).
Så, ladda hem och spela. Och tycker ni solospel är trist så ska ni inte tro att någon gillar era hobbyprojekt heller!
tillägg: buggfixande, har du laddat hem äventyret innan typ 22:54 kan du försöka igen. Inte mitt fel utan solo2:s som är aningens instabilt vid stora filer (long story).
Check it out, yeah!
Buggtestat massor (nåja) idag så hoppas att det inte bråkar någonstans (solo2 kan bråka om filerna är för stora eller har för många variabler inblandade).
Så, ladda hem och spela. Och tycker ni solospel är trist så ska ni inte tro att någon gillar era hobbyprojekt heller!
tillägg: buggfixande, har du laddat hem äventyret innan typ 22:54 kan du försöka igen. Inte mitt fel utan solo2:s som är aningens instabilt vid stora filer (long story).