MMC Vol 1-5 som bok?

Vissa känner till MMC och vi kommer snart att ha kört den här utmaningen i fem omgångar med ungefär 4-6 bidrag per omgång.
Jag har ett tag nu gått och funderat på om man skulle försöka samla ihop allt i en bok?
Själv kan jag inget med layout och allt som tillkommer med att göra en bok, så jag tänkte kolla om det är något någon skulle vilja hjälpa mig med?

MMC 5 har ännu inte gåt av stapeln, men när den väl gjort det skulle jag vilja göra något av det. Har redan frågat en hög av folket som skrivit bidrag om de är okej med detta, men behöver nog ta en vända till och fråga så att alla är ok med detta.

Funderingar:

1. Ska man göra en layout som liknar gamla metal fanzines?
2. Ska boken bara samla alla scenrion, spel mm som kommit in genom tävlingen gång och behålla den layout som de kom in i, eller ska man layouta allt så att det går bättre ihop?
3. Kan någon där ute tänka sig att hjälpa till med detta? Främst layout, kanske en del bilder (ingen AI) som går i albumet som tilldelades anda. Eller ska man bara köra något som nedan?

Oavsett så behöver jag hjälp på ett par fronter.
Brainstorma med mig ochberätta vad ni tycker.

God45

#PrayersForBahakan
Det här låter enormt coolt! Jag tycker ja på 1an. Jag tänker layouta om på 2an. Jag kommer inte ha tid för att hjälpa till på 3 dock :( Men jag kan heja från sidolinjen.