Rickard
Urverk speldesign
Nu vill jag inte att det här ska urarta, men vore det inte bättre att moderatorerna snackade ihop sig om att en person ska svara när det gäller frågor och funderingar på forum-forumet? Den senaste tråden där åsikter vädrades urartade ju, vilket trådar har gjort flera gånger tidigare. Jag har alltid gillat när Yassilus (eller annan ansvarig) i slutändan har gått och gjort något slutgiltigt klargörande i de forna trådar som det har skett. Det gör inget att det tar tid - ibland är det bara positivt, för då hinner folk lugna ner sig också. (Likadant tycker jag förresten om tillsägningar, om det nu inte redan är så)
Jag vet inte om det bara är jag, men moderatorers (läs: "allt över vanliga användare") inlägg tolkar jag som enbart moderatorernas åsikter när det gäller forum-forumet (moderatorforumet) och aldrig "privatpersonens".
Hoppas att inlägget inte var rörigt.
/Han som länkar i arkiveringssyfte (inget är så irriterande när en tråd nämns men ingen länk finns)
Jag vet inte om det bara är jag, men moderatorers (läs: "allt över vanliga användare") inlägg tolkar jag som enbart moderatorernas åsikter när det gäller forum-forumet (moderatorforumet) och aldrig "privatpersonens".
Hoppas att inlägget inte var rörigt.
/Han som länkar i arkiveringssyfte (inget är så irriterande när en tråd nämns men ingen länk finns)