Jag har funderat på att skriva litet om Adasier. Men jag tror inte att neogames kommer att göra det på ett bra tag. Jag har ett par kartor och litet idéer, kontakta mig så kanske vi kan hjälpas åt...
Håller med dig, mer info om barbarerna. Svårt att spela t.ex. en kraggbarbar på ett vettigt sätt utan att veta mer om deras religion, samhälle, mentalitet etc.
Det lär stå en del om Adasier i Jargienmodulen, som är den inplanerade nästa geografiska modulen efter Consaber. Dock inte att det är den modulen som kommer släppas direkt efter Consaber.
<I>"Svårt att spela t.ex. en kraggbarbar på ett vettigt sätt utan att veta mer om deras religion, samhälle, mentalitet etc."</I>
Jag håller nog med dig.
Men sedan man började spela Eon har man blivigt mer och mer kräsen med infromation. Förut räckde det med fem rader som beskrivning för en ras sen var man igång. Nu vill man ha en modul...
Jaja, det kommer dröja tre fyra år (tack och lov, annars skulle ju modulerna vara dåliga) och tills dess kan det vara kul med regler. Folk bara klagar på att det inte görs något men det som inte finns kan man ju göra själv och använda tills det finns. Eller?
Jag tycker det var synd att ingen nappade på idén, då skulle vi ju haft Adasier att spela med också ända fram tills att neogames släpper sin modul.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.