Nekromanti Moduler

Bjorn

Hero
JARGIEN!!!

Efterssom Jargien i mångt och mycket verkar vara det viktigaste och betydelsefullaste landet i mundana känns det synd att det inte finns en landsmodul för Jargien ännu.

Det känns lite som att man vet att mundana är som en fin bil, man vet hur den ser ut, vilken färg, om den har AC eller annan extra lull-lull men det man däremot inte vet är vilken motor som sitter under huven. Jargien är just motorn i hela mundana IMNSHO.

/Bjorn

Tsigalah

Veteran
Drakar!
Vad finns det mer att säga än att spruta lite svart eld, gäspa över sitt egna lilla Samarfäste och le lite snett. /images/icons/wink.gif

Vixharshiva (stavas det verkligen så?) fanklubb

Sjöfarare och Pirater

... Jargien har jag aldrig varit i utom en liten socitetsfest med ett enkeläventyr. Gillar inte stället alls.

Tsigalah

Veteran
Re: Misslor!

Det tycker jag att du ska göra!

Vem ska man lobbya för om man vill se en Missle-modul med mer än 16 sidor (30-36 skulle sitta fint) dvs. om du har tid/lust/ideér nog för att kunna fylla ut så mycket.

/Marcus, som vill se mer om misslor

Krille

Super Moderator

"Vem ska man lobbya för om man vill se en Missle-modul med mer än 16 sidor (30-36 skulle sitta fint) dvs. om du har tid/lust/ideér nog för att kunna fylla ut så mycket."

Jag lobbyar rätt hårt själv.

Mask_UBBT

Hero

En liten fråga, som du kanske inte ska svara på:

Kommer man att bjudas på överaskningar, eller står det mesta på foxtail.nu, om än kortare?

/Mask

Helmgast
Drakar

Oavsett ändrade releaseplaner så kommer väl Drakar ut innan Misslor?

Jag skulle gärna se att Drakar äntligen kommer ut nån gång under 2003. Vad är det som försenat modulen? Är den färdigskriven? Finns det illustrationer?

Krille

Super Moderator
Re: Drakar

"Oavsett ändrade releaseplaner så kommer väl Drakar ut innan Misslor?"

Jag tror att de ges ut i den ordning de blir klara, men det får du fråga Calle om. Blir Misslor klar först och han tjuvhåller på den för att få ut Drakar först så är det hans beslut. Själv kommer jag förmodligen färdigställa manusen ungefär samtidigt (i fallet Drakar min del av manuset).

"Jag skulle gärna se att Drakar äntligen kommer ut nån gång under 2003. Vad är det som försenat modulen?"

Tre saker, huvudsakligen. Till att börja med en kasse personliga skäl (mamma dog). Sedan fanns det ett antal "konstnärliga meningsskiljaktigheter" mellan Calle och mig, dock utredda vid det här laget. Slutligen har jag haft en del att göra på jobbet.