Nekromanti Monstertävlingen Avgjord

Blasphemy

Swashbuckler
Nu... Efter en uppskjuten Deadline, 28 inskickade monster, kaffe och funderingar så har slutligen vinnaren i Monstertävlingen avgjorts. Det var en hård kamp mellan de bästa monstren och en hel del debatterande om vilket som skulle vinna och varför.
Men efter en tids käbblande kom vi fram till att Krynir var det typ av monster vi sökte (vad det är för typ av monster avslöjas först i Monstermodulen). Vinnaren höll dock på att gå förlorad då personen inte skrivit sitt namn på monstret. Det var med stor möda som vi gick igenom alla mail för att få veta vem som skickade vad.
Men slutligen hittade vi vinnaren och det är:

Josephine Rosén.

Så vi säger grattis till Josephine för hennes spännande bidrag.

Nu är det dock lite trist för alla förlorare som sänt in så många och spännande monster. Mycket av det vi fick in var både lovande och spännande och vi hoppas att alla fortsätter att knåpa ihop monster, varelser, äventyr och föremål. Som hedersplatsvinnare vill vi nämna: Nisse Svensson, Jonathan Gertler, Daniel Kalliomäki, Magnus Gustavsson och Jonas Carlsson.

Ha det bra alla.

Och må kraften vara med er.

Padawan Nallo
Neogames AB

Shaggy

Swordsman
Attans. Nåväl, grattis till Josephine i alla fall.

Jag är rätt nyfiken på de andra hedersplatsvinnarnas bidrag. Om de nu ändå inte kommer att komma med i Monsterboken så skulle ni väl kunna göra en PDF av dem och lägga ut på nätet i alla fall?

kalas

Veteran
Grattis_Josefin!

Uhm..^böl^

Ja,ja_det_kanske_kommer_en_nästa_gång!

Och_en_sak_till...jag_heter_inte_Nisse_Svensson!!!!!!!!
Jag_skapade_min_mail_adress_för_circus_100_år_sen_och_då_ville_jag_inte_ge_ut_mitt_riktiga_namn!!!_Jag_har_ett_namn....John_Mattsson!
Hoppas_ni_göra_flera_tävlingar_av_den_här_typen:)

Mouja

Hero
Re: Alla andra bidrag då ?

Jag håller med Naug och Shaggy... bara det att jag glömde skriva mitt namn i mitt bidrag :gremfrown: Men, men...

Shaggy

Swordsman
Om det kan ordnas vore det f ö även intressant med lite feedback i form av hur juryn resonerade för att utse vinnaren.

Legion

Warrior
Re: Hedersplats

Man får gratulera! Hedersutnämningar är inte fy skam!

Legion

Warrior
Kräver ju att alla som skickat in vill att deras monster ska publiceras öppet även om de inte kom till tryck.

Men är alla med på det så är det en bra ide.

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Re: Monstertävlingen Avgjord [file]

Grattis Josephine! :gremlaugh:

"Kräver ju att alla som skickat in vill att deras monster ska publiceras öppet även om de inte kom till tryck."

Japp, men oavsett hur det blir med det så lägger jag upp mitt (oavkortade) monster här! I .rtf, till och med. :gremsmirk:

(varning för regelonani och plagiat - så om ni inte gillar regelonani och plagiat, ladda inte ner det. [color:\\"red\\"]Mest riktat till spelledare![/color])

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Huh? [OT]

Värsta dejá vù-super-there-is-no-spoon-schwarzenegger-zombiesplattar-grejen! Eller nåt. :gremcrazy:

Det måste vara ett tecken!

Men vad tyckte du om det då? :gremsmile:

Re: Huh? [OT]

Nja, mitt spel sparade inte när jag kommit till Corpusariet :gremfrown:

Idéen är rätt skojj, men för mycket plagiat för att jag skulle använda den (och så spelar minst tre pers i gruppen riktigt mycket Morrowind)

Blasphemy

Swashbuckler
Publicering av de som inte vann.

Eftersom många vill se alla monster som kom in så skall jag maila runt till alla som gav bidrag och fråga om vi får lägga upp dem på nätet. Det blir isådanafall en PDF mest troligt här på rollspel.nu

Nåväl... kan ta någon vecka eller så... har en del mojs att göra nu...

Tjoppeloppe....