Nekromanti Monstret som slukade Sthlm, Rollspel, Soloäventyr

RPG2000

Veteran
Jag undrar om någon är intresserad av att köpa följande. Prisförslag anges men kan alltid diskuteras, särskilt vid köp av flera saker (Jag tar även emot bytesförslag, se längst ned):

Bushido: Rollspel från 80-talet. Innehåll i nära nyskick. Saknar tärningar. Lådan lite tilltryckt. 300kr
Titan, the fighting fantasy world: Systemlös världsbok till Fighting Fantasy, 80-tal, fint skick. 150kr
Castle Caldwell and beyond: Modul B9 till basic D&D 1´st ed. 80-tal, fint skick. 100kr. SÅLT!
Dragon Warriors: Rollspel från 80-talet, utgivet i 6 pocketböcker, dvs en komplett samling. Böckerna innehåller regler, äventyr, monster och spelvärld. I fint skick. 500kr SÅLT!
Conan unchained: Modul till 1´st ed. AD&D. Nyskick. 100kr SÅLT!

Soloäventyr:
Tigerns väg nr 3 & 5: Äventyrsspel, 80-tal, fint skick. 30kr/st
AD&D spelbok 1 & 4: Svensk text, 80-tal, fint skick. 30kr/st
Falken nr 1: Hyfsat skick, men med en hel del klotter i. Går bra att spela, men inget för samlare. 10kr

Brädspel:
Drakskatten: komplett, fint skick, 300kr
Monstret som slukade Stockholm: komplett, fint skick 300kr
Tornerspelet: komplett, nära nyskick, 75kr.
Okänd Planet : saknar tre kort, 50kr SÅLT!
Combat Cars : komplett, sliten låda, 300kr SÅLT!
Rogue Trooper : komplett, sliten låda, 100kr SÅLT!

Om intresse finns säljer jag även mina SF- och fantasyböcker, skräck, kioskromaner etc, men detta kanske inte är rätt forum för böcker?

För spel i boxar går frakten som regel på 55kr med Schenker, om vikten inte överskrider 1 kg eller paketet blir för stort. Man kan ofta skicka minst två typiska rollspelslådor (typ Bushido, Combat Cars, Drakar & Demoner) för 55kr.
Med posten blir det dyrare.
D&D moduler skickas för 12kr med posten.
Det går naturligtvis bra att hämta i Stockholm.
Edit: Jag får inte upp bilderna här, men kan skicka dem om så önskas.
Jag nås säkrast på:
Rostboll@gmail.com

Edit: Jag kan tänka mig att byta mot följande:
Master of the Desert Nomads, D&D modul X4.
Drakar och Demoner regelbok 1984 eller -85 (dvs version 2.0 eller 2.1). Jag är endast intresserad av boken, även slitna exemplar.:

Kuba

Veteran
Ehm, denna tråd är visserligen över ett år gammal, men har du kvar Monstret som slukade Stockholm och är det fortfarande till salu?

Man kan ju alltid fråga. :gremsmile:

RPG2000

Veteran
Nej, det har gått för länge sen.
Jag har några andra spel kvar i källaren som jag inte har orkat annonsera ut, bla: Vampyre TSR, Traveller GDW och Star Wars WEG.
Jag skulle behöva en samling klassiska tennfigurer till D&D, så jag tar gärna sådana i byte.