Jag undrar om någon är intresserad av att köpa följande. Prisförslag anges men kan alltid diskuteras, särskilt vid köp av flera saker (Jag tar även emot bytesförslag, se längst ned):
Bushido: Rollspel från 80-talet. Innehåll i nära nyskick. Saknar tärningar. Lådan lite tilltryckt. 300kr
Titan, the fighting fantasy world: Systemlös världsbok till Fighting Fantasy, 80-tal, fint skick. 150kr
Castle Caldwell and beyond: Modul B9 till basic D&D 1´st ed. 80-tal, fint skick. 100kr. SÅLT!
Dragon Warriors: Rollspel från 80-talet, utgivet i 6 pocketböcker, dvs en komplett samling. Böckerna innehåller regler, äventyr, monster och spelvärld. I fint skick. 500kr SÅLT!
Conan unchained: Modul till 1´st ed. AD&D. Nyskick. 100kr SÅLT!
Soloäventyr:
Tigerns väg nr 3 & 5: Äventyrsspel, 80-tal, fint skick. 30kr/st
AD&D spelbok 1 & 4: Svensk text, 80-tal, fint skick. 30kr/st
Falken nr 1: Hyfsat skick, men med en hel del klotter i. Går bra att spela, men inget för samlare. 10kr
Brädspel:
Drakskatten: komplett, fint skick, 300kr
Monstret som slukade Stockholm: komplett, fint skick 300kr
Tornerspelet: komplett, nära nyskick, 75kr.
Okänd Planet : saknar tre kort, 50kr SÅLT!
Combat Cars : komplett, sliten låda, 300kr SÅLT!
Rogue Trooper : komplett, sliten låda, 100kr SÅLT!
Om intresse finns säljer jag även mina SF- och fantasyböcker, skräck, kioskromaner etc, men detta kanske inte är rätt forum för böcker?
För spel i boxar går frakten som regel på 55kr med Schenker, om vikten inte överskrider 1 kg eller paketet blir för stort. Man kan ofta skicka minst två typiska rollspelslådor (typ Bushido, Combat Cars, Drakar & Demoner) för 55kr.
Med posten blir det dyrare.
D&D moduler skickas för 12kr med posten.
Det går naturligtvis bra att hämta i Stockholm.
Edit: Jag får inte upp bilderna här, men kan skicka dem om så önskas.
Jag nås säkrast på:
Rostboll@gmail.com
Edit: Jag kan tänka mig att byta mot följande:
Master of the Desert Nomads, D&D modul X4.
Drakar och Demoner regelbok 1984 eller -85 (dvs version 2.0 eller 2.1). Jag är endast intresserad av boken, även slitna exemplar.:
Bushido: Rollspel från 80-talet. Innehåll i nära nyskick. Saknar tärningar. Lådan lite tilltryckt. 300kr
Titan, the fighting fantasy world: Systemlös världsbok till Fighting Fantasy, 80-tal, fint skick. 150kr
Soloäventyr:
Tigerns väg nr 3 & 5: Äventyrsspel, 80-tal, fint skick. 30kr/st
AD&D spelbok 1 & 4: Svensk text, 80-tal, fint skick. 30kr/st
Falken nr 1: Hyfsat skick, men med en hel del klotter i. Går bra att spela, men inget för samlare. 10kr
Brädspel:
Drakskatten: komplett, fint skick, 300kr
Monstret som slukade Stockholm: komplett, fint skick 300kr
Tornerspelet: komplett, nära nyskick, 75kr.
Combat Cars : komplett, sliten låda, 300kr SÅLT!
Rogue Trooper : komplett, sliten låda, 100kr SÅLT!
Om intresse finns säljer jag även mina SF- och fantasyböcker, skräck, kioskromaner etc, men detta kanske inte är rätt forum för böcker?
För spel i boxar går frakten som regel på 55kr med Schenker, om vikten inte överskrider 1 kg eller paketet blir för stort. Man kan ofta skicka minst två typiska rollspelslådor (typ Bushido, Combat Cars, Drakar & Demoner) för 55kr.
Med posten blir det dyrare.
D&D moduler skickas för 12kr med posten.
Det går naturligtvis bra att hämta i Stockholm.
Edit: Jag får inte upp bilderna här, men kan skicka dem om så önskas.
Jag nås säkrast på:
Rostboll@gmail.com
Edit: Jag kan tänka mig att byta mot följande:
Master of the Desert Nomads, D&D modul X4.
Drakar och Demoner regelbok 1984 eller -85 (dvs version 2.0 eller 2.1). Jag är endast intresserad av boken, även slitna exemplar.: