Nekromanti Monte Cook säljer som smält smör!

Storuggla

Champion
Ja, inte han själv då utan hans fina Arcana Unearthed, allt enlight denna artikel.
Jag hoppas bara att några ex kommer hit i god tid...

Storuggla, vill ha vill ha vill ha

Ackerfors

Alas, your rapids!
allt enlight denna artikel.

Var h:et med flit? :gremlaugh:

Skämt å sido. Det verkar vara en trevlig bok och den står rätt högt upp på min "Vill ha"-lista. För mig gör det inget ifall det dröjer till den kommer så jag får pengar till att inhandla den. :gremsmile:

chrull

Stockholm Kartell
vi får hoppas att någon köper den och tar med till picknicken :gremgrin:

Storuggla

Champion
Seek and ye shall findus fiskpinnar

"Mer seriöst: i jämförelse med VAD?"

Tja, enligt texten jag länkade till så kan man sluta sig till att den sålt bättre än någon anna WW-bok någonsin på GenCon. Och på rak arm så är det en bra siffra. :gremtongue:

Storuggla, exakta nummer är för krabbor

Staffan

Myrmidon
Tror inte den har dykt upp här i den frusna Norden än... när jag ringde Avalon idag och frågade efter den sa de att den kanske skulle komma nästa vecka, på sf-bokhandeln sade de att de bara visste att den skulle komma nån gång i augusti.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Vilket innebär...

...150 ex såldes slut på tre timmar, då tog de in en laddning till, men den vet jag inte hur många ex den var på. Troligen nått liknande. Skulle tro att han sålde cirka 500 ex på GenCon.

OBS! En SPEKULATION från min sida. Visserligen vet jag en hel del om hur saker och tinge säljer, men siffran 500 är ändå en spekulation. OBS!

M.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Attans!

"Ja, inte han själv då utan hans fina Arcana Unearthed, allt enlight denna artikel. "

Jag som hade hoppats komma över honom billigt. :gremsmile:

Shaggy

Swordsman
Re: Attans!

Saker som säljer som smör brukar väl sällan, eller rättare sagt aldrig, gå att komma över billigt?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Attans! [OT]

"Saker som säljer som smör brukar väl sällan, eller rättare sagt aldrig, gå att komma över billigt?"

Då har du uppenbart inte hört talas om min kombinerade kiwiskalare och kesosked. Endast 79,90! Såld i 3 miljoner exemplar världen över. Dessutom är jag officiell hovleverantör till Siam, FN och Republiken Värmland. :gremwink:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Här ska inte skalas några Kiwis! [nt][ot]

[color:\\"black\\"] [/color]