Nekromanti Munchkin: D20!

Honken

Hero
Coolt spel?

Kolla i alla fall bara länken och säg vad ni tycker! Själv gillar jag likheten med ett annat spel. :gremtongue:

Munchkin d20

/Honken

chrull

Stockholm Kartell
Jag skulle tippa på att det kommer hamna läskigt nära de flesta d20-äventyr som getts ut tyvärr.

Kan ingen göra ett ordentligt d20-äventyr utan grottkrälande som grund...

chrull

Twooshort

Veteran
Hur kan man inte svara på en tråd med en så uppseendeväckande titel? :gremwink:

Ok, spelet verkar lite småkul, dock ungefär som att spela Changeling under en ecstacy-trip vad gäller förmåga att ta spelet seriöst eller ens vilja spela mer än två gånger.

Och att göra ett d20-äventyr utan grottröj vore som att göra ett Call of Cthulu-äventyr utan ett enda skräckelement. Så tyvärr, Chrull, det går helt enkelt inte.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Redan gjort

Och om du ber riktigt snällt kanske jag kan ge en länk till tilverkarens sida.

Men bara om du lovar att i fortsättningen komma ihåg att det finns äventyr till d20 som inte är grottröj, och att det har funnits i över ett år.

Nå? Får jag något löfte?

MVH

Magnus

Eksem

Champion
Re: Redan gjort

Det här äventyret som man skulle dansa i (tror det var du som tipsade om det förut?), vad hette det?

keno

Veteran
Argh..... Kvävs sakta till döds....

Usch. Jag började må illa i rubriken.... Läste D20.... Tänkte: D20 som i D20 universal systemet?

...Klarade inte av att ta reda på ifall så var fallet.... Vill ju inte riskera att råka glutta i något som faktiskt använder D20 universal....

-Simon, som anser att D20 universal systemet har sabbat rollspelsmarknaden.