Nekromanti Mundana & Vandöda skickade till tryck.

Blasphemy

Swashbuckler
Efter en sen natt och en tidig morgon färdigställdes slutligen Geografica Mundana samt Vandöda & Nekromanti.
Båda dessa moduler sänds idag till tryckeriet och är förhoppningsvis hos oss i mitten av December. Förseningen har bland annat berott på problem med omslag och layoutputsning. Allt tar betydligt längre än vad man tror helt enkelt. Men nu är det i alla fall klart.

På Neo kommer vi nu att fortsätta med att arbeta på Phobia och Sjöfarare & Pirater.

Tjolahopp...

Mouja

Hero
Äntligen... men i mitten av december... det är länge tycker jag som den nekromanti-boffer-tomte jag är...
Men bättre det än att det inte kommer alls... även Geografica verkar spännande...

Blasphemy

Swashbuckler
Re: Geografica Mundana?

Jopp det kommer den. Men boxen kommer inte att komma ut förän ett bra tag in på 2003. Encyclopedia Mundana måste ju bland annat skrivas och kartor måste fixas. Så du får räkna med att vänta ett tag. Dessutom har vi lovat att ge ut Sjöfarare & Pirater innan någon annan Eonbok.

Tjillivipp

swazze

Swordsman
Du har ingen koll på hur det ligger till med framtida N2-produkter. Ligger N2 Ultra helt nere eller(det var en del prat om det i sommar men det dog ut)?

Blasphemy

Swashbuckler
Mycket är klart på Ultra. Det saknas dock en del text och såklart Layout och Bilder. Vi har dock Phobia och Sjöfarare & Pirater i prioritet just nu. Men N2 Ultra beräknas vara färdig i början av Februari.

General

Veteran
Nja... Vandöda och nekromanti e nog den som jag tycker verkar ASS tuff... e de sant att man kan vara en "Lich"??
Har hört det från en kompis...