Nekromanti Mundanas Öde

Aeon

Warrior
Som jag har förstått det så kan man antingen älska eller hata Mundanas snara framtid...

Jag talar om det som avslöjas i Legender&Hemligheter....

Spelledare där ute! På vilken sida står ni? Gillar ni eller Hatar ni vad Neogames har gjort med VÅRT Mundana?

//Aeon
(Jag gillar det mycket förresten)

UnConnected

Veteran
Jag gillar det helt klart. Det är kul att man får en djupare grund att gå på, men det är ju ändå "bara" Legender & Hemligheter så det går ju att bortse från det totalt om man vill eller inte gillar det. Smart drag alltså, men ont om tid tycker jag (även om även dettta går att justera..vad gör 10 år hit eller dit på 10 000?)

Aeon

Warrior
Re: Beror på hur du räknar

Man kan ju påstå att det hela redan började i Helm för hundra år sedan eller liknande... och sedan kan man ju våga påstå att det kommer ta ett tag innan det hela tar form... kanske till mellenieskiftet 3000 e.D. vore en bra nedräkning....

/Aeon

Ymir

Liten kantbaron
Hatar.

- Ymir, som förväntade sig något betydligt intelligentare, subtilare, mer mystiskt och mindre megafantastiskt och överdrivet in absurdum

Re: Beror på hur du räknar

Vår spelgrupp hade nått till år 3017 e.D. Innan den jävla L&H kom ut. Hela L&H suger. Äventyren är kassa, historien om världen innan är kass, Hela detta om "gott och ont" suger, Mörkret är SÅÅÅ dåligt. Demoner ska kunna jävlas ALLTID och inte bara vart tiotusende år.

Jag hade själv kommit på en OJ så mycket bättre ide om hur demoner var. Att sedan demoner är onda och hatar allt är så tråkigt. De tre demonprinsarna kan ju stoppa upp något. Låter rippat från Diablo II och vi vet ju alla hur bra DET spelet är.

Jag kan inte komma på något bra med legender och hemligheter över huvud taget.

PS: Jag hatar iden om alvernas eterskepp. SÅÅÅ fjantigt och SÅÅÅ dåligt.