Nekromanti Mundanas Förkämpar / Roki Gorim

Roki Gorim

Veteran
Jo det är så att jag undrar vart man kan få tag på mer fantasy prylar som tex. Döskallar, Figurer m.m till utsmyckelse för att få en mer fantasy miljö när man sitter och rollspelar? Vi använder oss av mycket musik men jag känner att det skulle vara mer inlevelse med lite mer saker som påverkar miljön när vi spelar.

Mvh. Roki Gorim Af klan Ghor

Urghhh Says Roki The dwarf

Helmgast
I spelet Spökslottet finn det en liten självlysande dödskalle som du kan använda i EON. Spökslottet finns att köpa i närmaste leksaksaffär.

På marknader kan man ofta köpa b-kvalitetsleksaker som skelett och sånt.

// Slut.

Zavage

Veteran
SF bokhandeln!

Science fiction bokhandeln i gamla stan är ett utmärkt ställe att köpa fantasy prylar dom har drakar och sånt stuff
slå upp i telefonkatalogen och åk dit

Z@vage

Ymir

Liten kantbaron
Re: Töntstuff

Eh...okej. Vill du förändra spelmiljön så är mitt främsta tips att spela i en fäbod mitt ute i obygden i Dalarna, eller något sådant. Men nåja, skall du tvunget ha plastdödskallar och annat goffar-töntskit så... :)

Pröva Shock. (Vettifaen om det inte bara finns i Malmö, dock...) Har de inget inne så brukar de ha postorderkataloger fulla med ondskefullt töntstuff :)

Annars kan du ju alltid ta en spade och besöka närmsta kyrkogård. Rekommenderas speciellt om ni tänker spela nekromantiker, eller nåt.

- Ymir, som har en mysig kyrkoruin från 1100-talet till sitt förfogande

Roki Gorim

Veteran
Re: Töntstuff

Jävla idiot!!! Om du inte kan vara schysst och ge bra info och tips så kan du lika gärna hålla käften!!!

Okej att du anser att det må vara töntsaker men alla behöver inte tycka som dig ELLER???

Och en sak till kalla inte mig för nekromantiker Mvh. Roki Gorim

Roki Gorim

Veteran
Re: SF bokhandeln!

Tack!!! Det ska jag ta och göra :gremsmile: Men vette tusan när jag kommer till Stockholm *hehe* Men helt klart ska jag checka upp butiken

Mvh. Roki Gorim

Roki Gorim

Veteran
Okej! Men det är nog inte direkt intressant jag menade mer prydnadssaker som man kan ställa upp och inte direkt leksaker.

Men tack ändå!!

Mvh. Roki Gorim