Nekromanti Musiker? Se hit.

IcarusDream

Anti-populist
Efter nyår så kommer IcarusDream.se att starta en ny podcastserie, som kommer inledas med Spelledarskolan!, för att senare bli en allmän rollspelspodcast.

Det mesta är klart med förberedelserna, dock så kom idag att litet bakslag. Den tilltänkta intro/outrolåten visade sig vara för dyr att använda. (Tror inte så många svenska rollspelspodcasts har råd att betala 500 kr per avsnitt för att få använda en låt :p)

Så, vad betyder detta? Jo, det betyder att vi söker dig som tycker om att skapa musik och skriva instrumentella låtar. Vill du höras på den nya podcasten?
Maila mig på john.jonsson (AT) icarusdream.se så kan vi diskutera våra gemensamma intressen.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Om du inte hittar någon kan du ju ta något från nätet, http://en.wikipedia.org/wiki/Podsafe

Jag gjorde NNO-musiken själv, eller snarare, jag fick klagomål på att min podcast inte hade intromusik, så jag tog en snutt som jag spelat in i studion tidigare.

Att spela in "riktig" intro/outro musik har stått på min agenda i ett års tid. :)

IcarusDream

Anti-populist
Jo, tanken var från början att använda en låt från freeplaymusic.com, men de ville ha pengar per avsnitt i en podcast.

Hmm.. podsafe, vad är det? Ska kolla upp det.