[Mutant 2089 eller allmän cyberpunk] Feedback på kampanjmiljö

Franz

Nin geed gali jirey geed loo ma galo
Tjocken;n345308 said:
Snyggt!
Särskilt kentauren.
Tack så jättemycket! :) Just kentauren var riktigt knepig att teckna, så kul att resultatet uppskattas :)

Franz

Nin geed gali jirey geed loo ma galo
Tänkte bara berätta att skrivandet rullar på för fulla muggar! En del balla grejer har hänt med äventyret sedan sist:

Äventyret är uppdelat på sex stycken delaäventyr som alla har sin egna distinkta stil och sitt egna upplägg. Det kommer att finnas utrymme för action, mysterier, spioneri, detektivarbete m.m.

Äventyret kommer att bli ganska långt, minst 100 sidor men förmodligen längre. Har hittills skrivit 78 sidor men är bara färdig med 3 av 6 av äventyren.

Jag har lagt mer krut på det visuella, 28 bilder har hittills producerats och betydligt fler kommer gå att finna i den färdiga produkten.

Jag försöker även ha en stor variation på äventyrsmiljöer. Rollpersonerna kommer att få besöka ruffiga slumkvarter, otämjd vildmark utanför staden och överdådiga palats för överklassen.

I bästa fall blir äventyret färdigt någon gång innan nyår, men det är kanske mer troligt att det blir klart någon gång under våren. Det beror lite på om jag kan fortsätta hålla samma höga takt som nu.