Jag är inte helt säker, men MUTANT R*Y*M*D och Mutant Chronicles utspelar sej väl i samma värld? I sådana fall kan jag
kanske (stark betoning på kanske) hjälpa. Jag har nämligen spelat i Mutant R*Y*M*Ds spelvärld med Krilles regelmotor
Gränsvärldar. Jag utgick ifrån Gränsvärldars befintliga spelvärld
Evangelium för spelvärden, färdighetsbeskrivningar, förmågor och dylika tingest medan jag kastade bort själva Evangelium-världen och slängde in Mutant R*Y*M*D-spelvärlden tillsammans med cybernetik, mutationer e.t.c dock anpassade till Gränsvärldars regelmotor.
Det består av ett 41-sidigt dokument (storlek 10) där kanske 50% är stulet från både Evangelium och Mutant R*Y*M*D, så jag antar att jag inte får göra det "public" och ge dej det. Ännu ett problem är att det bara speltestats en gång (fast det gick mycket bra) och att det inte är riktigt färdigt, så en hel del arbete är kvar. Det är inte heller särskilt bra eller pedagogiskt skrivet och det krävs nästan att man har grundläggande kunskaper inom Gränsväldars (inte så konstigt kanske) och Mutants (R*Y*M*D eller Cyber-Mutant eller vad det nu kallas) regler. Att ha Mutant R*Y*M*D (kanske även Chronicles duger) som referens till mer utrustning, cybernetik och mutationer är inte heller helt dumt.
Det kanske inte ser så ljust ut, men är du (eller någon annan) intresserad så kan man ju se efter om något går att göra åt saken.