B BRAM Veteran Joined 15 Apr 2003 Messages 2 15 Apr 2003 #1 min spelgrupp har nyligen börjat lira detta spel och jag undrar om nån kan hjälpa mej hitta följande böcker då de utgått från traditions sortiment: Mishima Ilian tack på förhand
min spelgrupp har nyligen börjat lira detta spel och jag undrar om nån kan hjälpa mej hitta följande böcker då de utgått från traditions sortiment: Mishima Ilian tack på förhand
B Belsebubben Veteran Joined 22 Oct 2002 Messages 35 Location Norrköping 15 Apr 2003 #2 Kan bli svårt MC böckerna har varit slut i snart tja... 6-7 år. Inga kommer att bli släppta igen. Du får nog leta efter privatpersoner som kan tänka sig att sälja Gå till och leta dig vidare till forumet. Där finns det en del gammla hårdnackade MC spelare som kanske har en bok till övers. Må kardinalens ljus lysa din väg.
Kan bli svårt MC böckerna har varit slut i snart tja... 6-7 år. Inga kommer att bli släppta igen. Du får nog leta efter privatpersoner som kan tänka sig att sälja Gå till och leta dig vidare till forumet. Där finns det en del gammla hårdnackade MC spelare som kanske har en bok till övers. Må kardinalens ljus lysa din väg.
B BRAM Veteran Joined 15 Apr 2003 Messages 2 15 Apr 2003 #3 Re: Kan bli svårt Man tackar för hjälpen.
chrull Stockholm Kartell Joined 17 May 2000 Messages 8,423 15 Apr 2003 #4 annars har du ju www.hobbyspel.com som har ett antikvariat och en auktion. där ska du nog kunna komma över dem chrull
annars har du ju www.hobbyspel.com som har ett antikvariat och en auktion. där ska du nog kunna komma över dem chrull