Nekromanti Mutant - hemsidan ligger nere, vem har filerna?

Eagle

Swordsman
Hej!

www.mutant.nu har legat nere ganska länge i väntan på byte av webhotell, men järnringen prioriterar annat.

Problemet är att det fanns nedladdningsbara filer till mutant UA där som var av intresse för dem som köpt supplementen.

Vem av er har dessa filer - och kan den personen tänka sig att lägga upp dem på en ftp server eller diino.se så att alla vi som behöver filerna, kan ladda ner dem därifrån?

/Eagle

solvebring

Superhero
Tja, varför inte höra med folk på Järnringens forum om inte de skulle kunna maila över allt det Mutant:UA material de sitter på?
Tror det är större chans för ett ordentligt napp där.
Sedan ser nog det bättre ut om en spelare mailar till en annan, än att ta sig för att dela ut Järnringens spelmaterial på internet utan tillstånd från dem.

Vet inte ens om det vore lagligt...
Och om nu det inte är lagligt så är det ingenting vi borde fortsätta tala om i den här tråden. :gremsmile:
Jag menar, spelmaterial brukar vara tillåtet att bruka och kopiera för eget bruk, men om vi skulle börja dela ut det - även om det nu är gratismaterial - så vet jag inte vad Järnringen själva skulle säga. Bäst att vara på säkra sidan menar jag. ...Hårklyverier är vad det är. :gremlaugh:

Kollade förresten min Mutant:UA-mapp, men den var tom sånär som på rollformulär. Sorry...