Nekromanti Mutantforum?

Attisen

Veteran
Nu när det har kommit ett nytt Mutant så bör det väl komma ett sådant forum också? Jag antar att ni håller på med det på ett eller annat sätt, men jag vill bara vara säker.

Krille

Super Moderator
"Nu när det har kommit ett nytt Mutant så bör det väl komma ett sådant forum också?"

Det finns redan ett ypperligt och synnerligen aktivt Mutant-forum på www.mutant.nu och med tanke på att det fortfarande inte är så hejdlöst mycket Mutant-diskussioner här och nu jämfört med vanligen så finns det ingen större anledning att lägga upp ett.

Sodivra

Champion
Dessutom, liksom.

Dom forum för specifika rollspel som finns här är dom officiella forumen. Mutant.nu:s forum är det officiella. (I och för sig så startade riotminds ett eget forum, vilket också borde vara officiellt, så nu finns det två officiella Drakar och Demoner-forum..)

Netfeed

Swashbuckler
Re: Dessutom, liksom.

jag har fortfarande inte fattat om D&D forumet är officellt eller inte...

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Precis ...

»jag har fortfarande inte fattat om D&D forumet är officellt eller inte...«

För att vara ett officiellt D&D-forum måste jag säga att det är påfallande sällan (läs: aldrig) som någon från WotC är där och svarar på frågor.

Staffan

Myrmidon
Re: Precis ...

Jag har ett vagt minne av att det var någon från Portal (dåvarande generalagent för WOTC i Sverige) som utnämnde det till officiellt svenskt forum för D&D.

Oldtimer

Slava Ukraini!
Re: Precis ...

...och som före detta generalagent för TSR i Sverige kan jag ju bidraga med min välsignelse... :gremcool:

/Mikael - som i och för sig tycker att hans eget forum blev ganska fint också...

Shaggy

Swordsman
Re: Dessutom, liksom.

Är DnD 3ed också officiellt alltså?

Vad jag gärna skulle se hellre än ett Mutantforum är en uppdelning i DoD1-4 respektive DoD6... Drakar och demoner-forumet är ju uppenbarligen för DoD6.