Öhh.. ALLA går att muta.
En stor fet dvärgkung med heder över arton (!) kan man muta genom att erbjuda honom och hans dvärgafäste ett par kilo (rent, inte sånntdär utblandat guld som finns i mynden) guld exempelvis (jag tror däremot att dvägafästet kanske hellre dör än att göra något ohederssammt, som någon annan kommer få reda på, annars är det nog faktiskt ganska lätt). En dommare kan man muta enklare än så, en penningpung med guldkronor räcker antagligen väldigt väl för att slippa bilan... Att muta en alkis är extremt enkelt att göra, vifta med en krona av valfri sort (sånnadäringa alvstavar av järn funkar nog oxå rätt bra) så kan alkisen nästan kapa av ett finger för dej... ALLA går att muta. Dvärgar oxå.
Förresten så är dvärgar den mest idiotiska arten i hela eon. Varför ska de vara bäst? Varför ska alltid människors attribut vara medelpoängen som alla andra raser bara råkar ha högre medelvärde i? Dvärgar får 65 enheter när de gör sin skolgång (eller nått sånnt), och circagubbarna får ingenting (tror jag?). Är det för att dvärgar är bättre än circasnubbarna? koboldism i sin renaste form...
*undrar lite lätt om det gick fram att jag hatar dvärgar* /images/icons/tongue.gif
Smaffy är jag. blä.