Nekromanti Mythbusters vs. Brainaics..

Johan K

Gammal & dryg
Humm, har nu sett mitt första program av Brainiacs(rätt stavning ?)...
Får nog säga att jag nästan är lite besviken på detta program. Det känns som det ä lite av en billig kopia av Mythbusters, vilket jag tycker är ett helt klat roligare/mer nertonat "galet"/mer seriöst program än just Brainacs...

/ Johan K, som är sådär lagom trött & mät

Storuggla

Champion
Enkelt sagt. Mythbusters bygger saker och det går långsamt. Brainiacs slår sönder datorer, spränger saker helt omotiverat, ser vad som krävs för att stoppa rock'n'roll (svar, en stor bil) och elchockar folk för att se om de kan servera vin samtidigt. Helt olika program, de ena försöker vara vetenskapliga och de andra är bara fulla britter.
Men Brainiacs ska ha plus för att de fuskade i poker mote n apa. Det var väldigt roligt att se. :gremsmile:

Storuggla, monkeyboy

Jambu

Swordsman
Så HÄR många kanaler har jag!

*Håller upp tre fingrar och snyftar bittert*

haltageten

Dum inuti huvudet
Re: Så HÄR många kanaler har jag![OT]

Hmm, låt mig gissa. SVT1 och 2 samt TV4...
Har du inte finsk TV?

- Jocke, som bara har 1an, 2an, 4an och finsktv.

haltageten

Dum inuti huvudet
Re: Stackare [OT]

Jag menar, du kommer nog aldrig få uppleva den finska versionen av Gladiatorerna, eller de härliga finska jaktprogrammen.

- Jocke, tycker synd om alla som inte har finsk tv.

haltageten

Dum inuti huvudet
Re: Oh! [OT]

Fan vad nice om man hade Dansk TV. Fast den lyxen har jag inte. Kan föreställa mig program om öl, choklad, wienerbröd och båtar(vet inte varför båtar men det låter jättebra!)

- Jocke, är överflödig..

Magnum_UBBT

Warrior
Re: Äh [OT]

Vad ska man med dansk tv till? om man ska kolla på det så måste man ju ändå ha ljudet avstängt och hoppas att programmet i fråga är textat.
Förstår inte att dom (danskarna) inte kan tugga ur munnen innan dom pratar. Låter som dom har gröt i munnen hela tiden. :gremlaugh:

(och för er danskar där ute, no pun intended! Ni har riktigt snygga tjejer, god öl på ströget, trevlig huvudstad och roliga mynt med hål i. Ni bara pratar konstigt) :gremlaugh: