Hej, undrar bara över om när de där böckerna som skulle ta över Krigarens Väg, när dem kommer ut, eller om de redan är ute, för jag måste skaffa dem =) hehe, ha de
Bara riddaren är plannerad har jag för mig.... Riddaren innehåller väll lite vapen, rustningar, förhoppningsvis hästar, tournerspel, borgar, heralidk osv.
Vapenmästaren ska innehålla stridskonster och vapen (vi får väll riddarträningarna i Riddaren?)
Det har sags att de kommer ut 2003, men trot den som vill. Iofs finns ju redan en hel del skrivet i KV, så det blir inte så mycket nytt, och därför borde det inte ta så lång tid.
Själv tror jag att Vapenmästaren kommer ut tills nästa jul och Krigsherren nån gåg under 2004.
Hur ska folk utan krigarensväg klara sig? Gå in här!
Iofs finns inte KV inne i skrivande stund, men det finns exemplar av slutsålda böcker som EON I deluxe, Monster&Varelser och Mundana.
Hmm, asså, Krigarens Väg säljs inte längre, om den finns i nån hobbyaffär nära dej, så är den bland dem sista som säljs =( Men ok, då får vi vänta tills nästa vecka med att köpa Riddaren då..! =) må väl / Sadaigh
Det går faktiskt att köpa den ny på internet. En kompis till mig gjorde det för nån vecka sen, helt ny. Men han vägra säga vilken sida han köpte den på. /images/icons/sad.gif
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.