Nekromanti När kommer dem ut?

Sadaigh

Swordsman
Hej, undrar bara över om när de där böckerna som skulle ta över Krigarens Väg, när dem kommer ut, eller om de redan är ute, för jag måste skaffa dem =) hehe, ha de

Krille

Super Moderator
"Hej, undrar bara över om när de där böckerna som skulle ta över Krigarens Väg, när dem kommer ut, eller om de redan är ute, för jag måste skaffa dem"

Den första, Riddaren, ska komma ut vecka 43.

Bara riddaren är plannerad har jag för mig.... Riddaren innehåller väll lite vapen, rustningar, förhoppningsvis hästar, tournerspel, borgar, heralidk osv.

Vapenmästaren ska innehålla stridskonster och vapen (vi får väll riddarträningarna i Riddaren?)

Fältherren ska vara fältslagsregelr...

Helmgast
Då kanske DE kommer ut

Det har sags att de kommer ut 2003, men trot den som vill. Iofs finns ju redan en hel del skrivet i KV, så det blir inte så mycket nytt, och därför borde det inte ta så lång tid.

Själv tror jag att Vapenmästaren kommer ut tills nästa jul och Krigsherren nån gåg under 2004.

Hur ska folk utan krigarensväg klara sig?
Gå in här!
Iofs finns inte KV inne i skrivande stund, men det finns exemplar av slutsålda böcker som EON I deluxe, Monster&Varelser och Mundana.

Sadaigh

Swordsman
Re: Köpa Krigarens Väg? [NT]

Hmm, asså, Krigarens Väg säljs inte längre, om den finns i nån hobbyaffär nära dej, så är den bland dem sista som säljs =( Men ok, då får vi vänta tills nästa vecka med att köpa Riddaren då..! =) må väl / Sadaigh

zuntona

Swordsman
Re: Köpa Krigarens Väg? [NT]

Det går faktiskt att köpa den ny på internet. En kompis till mig gjorde det för nån vecka sen, helt ny. Men han vägra säga vilken sida han köpte den på. /images/icons/sad.gif

Seco

Veteran
Re: Köpa Krigarens Väg? [OT]

Dem som bor i Helsingborg kan glädja sig med att Spel & sånt har typ 8 exemplar kvar/images/icons/cool.gif