Nekromanti När kommer NOGO igång igen?

Alighieri

Veteran
Precis som i rubriken undrar jag när NOGO börjar fungerar igen.

Och hur ska man göra om alla spelare vill spela en krigskampanj, utom en, som vill spela en bibliotikarie?

Tack

StefanB

Warrior
Laholm, Halland, Sverige, EU, Norra Halvklotet, Te
Ja, jag saknar den sidan.

Han skulle kunna vare en fd superagent som blivigt biblotikarie... nej skämtoch sido, han skulle ju kunna vara biblotikarie men blir indragen i diverse stridigheter av en händelse, tyvär funkar detta bara i nått enstaka äventyr sen blir det bara konstigt om han hänger med dom... om han inte av en händelse kommer över mycket intresant information och att RP får i uppgift att skydda han, ta med han till nått ställe och på vägen hinner det hända en massa grejer...

Ja det här vara bara lite random tankar jag fick upp... kanske går att dekryptera och andvända till nått, vem vet.

Bastardo

Swordsman
Precis som i rubriken undrar jag när NOGO börjar fungerar igen.
tänkte passa på att ställa en aningens konspiratorisk fråga: Är det bara NoGo som ligger nere under rollspel.nu:s serversystem eller rör det sig om flera sidor? om det bara är NoGo borde det väl inte vara alltför stort bekymmer att få upp den igen?

Organ

Out of time, out of mind
[ QUOTE ]
Och hur ska man göra om alla spelare vill spela en krigskampanj, utom en, som vill spela en bibliotikarie?

[/ QUOTE ]

Tja, någon måste ju sköta om fältbiblioteteket :gremwink:

/Anders

ripperdoc

Myrmidon
Nästan alla rollspel.nu:s samarbetssidor är nere. Jag har dock rekvirerat ut allt material och jobbar så sakteliga på att få upp det på en ny server. Vill ni ha något särskilt från NoGo kan ni pröva att maila mig på ripperdoc@telia.com

/RipperDoc

case

Veteran
bibliotikarier har oftast läst informationsteori och semiotik. neotech är cyberpunk, dvs. framtid, inte kontemporär.
så det är ju inte helt osökt att karaktären är en cracker/fri-informations nöt när det blir mörkt utomhus.