Nekromanti När man trodde man sett allt...

anth

Vetefan
Niklas73 said:
Nån som spelat det här soloäventyret???
o_O
Måste köpas!
:gremlaugh:

Läste på lite och "Occult Nazi Go-Go Girls" är ett Black Metal-tjejrockband och man spelar deras manager.
Tjejerna i bandet är ungefär som Charlies Angels och handlingen går ut på att man ska slåss mot storföretag i Himalaya.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
anth said:
Läste på lite och "Occult Nazi Go-Go Girls" är ett Black Metal-tjejrockband och man spelar deras manager.
Tjejerna i bandet är ungefär som Charlies Angels och handlingen går ut på att man ska slåss mot storföretag i Himalaya.
Det finns ingen del av det där som inte är awesome.

Även om jag hoppas att managern inte könsbestäms eller är tjej också.

Robban

Hero
Managern är "DU", fast om jag läser recensionen rätt så antas det vara en man som läser boken.

Den låter inte ens rolig, och recensionen gör inte saken bättre även om recensionen i sig gav boken 5/5.

!Paxen

Swashbuckler
krank said:
anth said:
Det finns ingen del av det där som inte är awesome.

Även om jag hoppas att managern inte könsbestäms eller är tjej också.
Även om jag kan bli störd på när ens karaktär blir könsbestämd i förväg, oavsett plattform (jag föredrar att få skapa en karaktär själv) så tycker jag inte att det gör så stor skillnad när det gäller pen & paper: bara att säga "nope!" och köra som annat kön.

Jag ser väldigt få anledningar till att äventyret skulle bli mer eller mindre "fel" av att göra så.