GrottrolletNaug;n338997 said:Vi har även en författare i core-teamet som önskar skriva en modul om Skandinavien
Bolongo;n339071 said:Prio 1 borde vara praktiska demonstrationer av spelets kärnaktivitet.
Det vill säga äventyr.
Helst en kampanj.
GrottrolletNaug;n338997 said:En av våra större prioriteter för närvarande är en engelsk översättning av grundboken. Detta pågår just nu och vi har anlitat en engelskspråkig redaktör för att garantera kvalitéen av översättningen. Men detta tar endast upp tiden av en peep i core teamet (vi är sex peeps).
Shedcape;n340207 said:Fantastiskt att få detta bekräftat. Jag har en del jag känner som hade varit intresserade av systemet om det fanns på engelska.
Kommer PDF på engelska gå att köpa separat när översättningen väl kommer ut?
Lawgiver;n340335 said:För nästa produkt till Neotech behöver ni kanske inte vänta så länge. Håll koll på nästa nummer av Fenix där ni kommer att kunna läsa om Afghanistan 2070 tillsammans med ett litet äventyrsuppslag, eqip för äventyr i öknen, wierd Iransk cyber, och billiga flingor från medeltiden!
/Johan, team Neotech
Ja.
Jag är inget stort Neotech-fan egentligen, för tungt regelsystem, men kommer det en kampanj eller för den delen bara enskilda äventyr så köper jag.
Det produceras för många spel, och på tok för många splatböcker, och för få äventyr och kampanjer*.
Jag menar, statta upp vapen och hitta på organisationer är ju den lätta biten (tycker jag iaf). Bygga fungerande, intressanta äventyr är den svåra.
* Ja, jag är en del av problemet.