Jag tänkte främst digitalt, men visst om det finns folk i Ystadtrakten här så är ni välkomna hem till mig och spelagizmo;n137256 said:det beror ju lite på var du bor? eller menar du digitalt sällskap?
Dricker dock inte, men tack för tipsetJa!;n137258 said:En bra skivsamling och några flaskor vin är inte dåligt sällskap.
När folk sen frågar vad du gjorde på nyår kan du med gott samvete svara "ingen aning".
Jag är öppen för förslag, skype, spel, skypespel (typ one-shot för Don't Rest Your Head)? Häng över nätet helt enkelt.Ape of Wrath;n137265 said:Exakt hur menar du digitalt?
Nej men jag tycker att det är modigt av dig att skriva att du kommer att vara ofrivilligt ensam på nyårsafton.Landrim;n137249 said:I år kommer jag att vara ofrivilligt ensam på nyårsafton, någon mer här som också kommer fira in det nya året ensam som hade velat hålla mig sällskap?
På sätt och vis är det modigt men samtidigt borde det inte vara så. Att det sociala trycket är så stort att det blir problematiskt inte ha en fest att gå till är helt rubbat. Speciellt med tanke på det inte brukar vara så roligt, vilket det sällan blir när det förväntas vara det, och avslutas med fyrverkerier. Antagligen den till priset sett mest överskattade festaktiviteten. Handen på hjärtat det är roligare med kräfthattar för roliga hattar är alltid kul.Harry S;n137305 said:Nej men jag tycker att det är modigt av dig att skriva att du kommer att vara ofrivilligt ensam på nyårsafton.
This.gizmo;n137420 said:Jag kan säga såhär: Jag känner inte att jag har ork att ge upp en dag av min korta ledighet för nån stor social ansträngning och har därför öht inte kollat efter nån Nyårsaktivitet..