Nekromanti Någon som hunnit speltesta Swashbuckler?

Preffect

Veteran
Isåfall skulle det vara trevligt att veta vad ni tyckte! Ständiga förbättringar är ju A och P i ett bra rollspel. Sen, är det någon som mot all förmodan gjort ett sjysst äventyr? Isåfall skulle jag gärna sno det (och sätta mitt namn på det). Jag har nämligen inte orkat göra några nya själv på sistånde.

mvh
Preffect

Jimmy

The One Ringkvist
Vad är Swashbuckler?

Har du länk till den late? Och vad vill du ha för äventyr?

Vädur

Veteran
Nej, jag har inte hunnit speltesta spelet men skulle gärna ta en titt på det om jag kunde ladda ner det. Jag har försökt ladda ner det från startsidan men datorn säger att det blir något fel hela tiden. Är det bara jag som får detta fel eller?

PS. Samma fel uppstår när jag försöker ladda ner "Slagge" eller "Dark Destiny".

Jimmy

The One Ringkvist
Hmm.. fick ner grejerna. Går väl att beteckna som beta-versioner på sin höjd.

Mycket hjärta, lite layout...

Ska kolla närmre, håll tråden öppen!

Preffect

Veteran
Arrrrgh

Spelet finns att ladda ner på gratis-rollspel för 20 kr.
Så om du laddar ner det så skicka hem de pengarna till mig. Min adress är Vallgatan 16 52040 Floby.
Gör ett äventyr med grogg, kvinnor och en gavvermänt kånspirrasy.

mvh
Preffect

Gardener

Champion
Filerna fungerar och det är inget fel på serversidan. Det är dock så att de är anpassade för Acrobat 5, vilket gör att om man har en lägre version av readern så kan det gå lite dåligt att läsa dem. Jag ber om ursäkt för detta, vanligtvis försöker vi anpassa filerna för version 3 så att så många som möjligt kan läsa dem. Tyvärr får ni tills vidare ladda hem Acrobat Reader 5 om ni vill läsa de senaste rollspelen.