Nekromanti Någon som kan löda och grejer?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Såhär är det: Jag är en jävel på mjukvara. När det gäller mjukvara finns det få saker jag inte kan fixa, antingen med befintligt kunnande eller genom att lära mig det på kort tid.

Jag är dessutom halv-OK på hårdvara; jag vet hur man sätter ihop datorer så att de funkar, om delarna är hyfsat standard.

Däremot är jag helt blåst vad gäller teknik i stort. Helt borta. Lödning, kretskort, kablar, allt sånt. Helt borta, kan ingenting.

Efter en diskussion här kom jag fram till att jag behöver en sån här, varianten som har ljud också som på den här bilden.

En snabb sammanräkning av kostnaden på de Elfakomponenter som nämns ger siffran "omkring 150" för en tre meter lång kabel.

Jag letar nu efter någon som är hyfsat van vid sånt här, som har den erfoderliga utrustningen (löddon och såna saker), och som skulle kunna tänka sig att för en rimlig summa plus materialkostnaden och frakt kunna sammanfoga ett dylikt monstrum åt mig.

...

Eller ska det här till Kontaktforumet? Isåfall får gärna moderator eller annat snille flytta tråden.