Nekromanti Någon som spelar Battlefield 4?

Troberg

Sinister eater
Är det bara jag som är road av att brutalt döda folk av den enda anledningen att de har en orange triangel över huvudet?

Tänkte det kunde vara kul att ha några att spela med och snacka taktik med.

obak

Hero
Spelade en del BFBC2 och BF3. Men just nu så spyr jag på EA och allt vad dom står för och gör så kanske den dagen som Andrew Wilson gråtande begår harakiri med en rosa dildo för sina synder skull så skall jag överväga att betala för något av deras undermåtliga, snordyra bugghelveten till spel.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
obak;n57438 said:
Spelade en del BFBC2 och BF3. Men just nu så spyr jag på EA och allt vad dom står för och gör så kanske den dagen som Andrew Wilson gråtande begår harakiri med en rosa dildo för sina synder skull så skall jag överväga att betala för något av deras undermåtliga, snordyra bugghelveten till spel.
Moderering:

Var det verkligen så viktigt för dig att berätta för OP att du INTE spelar Battlefield 4 (något som OP inte är ett dugg behjälpt av) att du var tvungen att ägna dig åt BÅDE irrelevans och diskussionsnedskräpning?

Försök låta bli det fortsättningsvis.

Troberg

Sinister eater
obak;n57438 said:
Du får tycka vad du vill, men BF4 är faktiskt inte mer buggat än något annat spel (numera). Det kostar lika mycket som ett typiskt spel. EA är dessutom bara distributören, DICE är utvecklarna.

Jag gillar det. Förhoppningsvis gör någon mer också det. Med tanke på hur mycket det sålt så borde det vara någon här.