Nekromanti någon som spelat Armandes testamente?

hammer

Veteran
/images/icons/dragon.gif jag är ny här. men är det någon som spelat/spellett äventyret Armandes testamente? Jag hade tänkt spelleda det och skulle gärna vilja ha tips./images/icons/grin.gif jag har nyligen börjat spelat eon och spellede nyss mitt första äventyr "besatt". jg är en av de stackarna som har en mac och det är för jävligt ska jag säga er, man kan knapt ladda ner något alls och dessutom är denna från 96 och är gaaanska långsam. <font size=+2 face="Brush Script BT">nämen hejdå!</font face=brush><font size=+2 face="Brush Script BT">hammer</font face=brush>

Freelancer

Warrior
Har spelledat det... väldigt bra äventyr... men eftersom jag inte är SL vanligtvis o det var ett tag sen jag spelledde det så kan jag inte ge några tips.... Föutom att det är skitbra....

Nero_UBBT

Warrior
Jag har spelat det och vi hade väldigt roligt, tyvärr så spelade vi aldrig klart det eftersom vi lyckades med att döda en präst som kom på oss med att gräva upp Armandes grav... och sen så ville folk inte veta av oss så mycket. Men roligt var det.
Spela det! /images/icons/laugh.gif