Nekromanti Någonting moraliskt värre än diaboliska misslor

Mouja

Hero
Detta är någonting som är moraliskt värre vad snubben som körde den diabloiska misslan och drakväktaren gjort..

Han var SL en gång.. tyckte vi alla att han kunde vara.. så han slängde in oss i ett ganska bra äventyr.. en i våran grupp fick en rustning som var ganska bra.. I samma uppdrag kommer den diabloiska lilla misslan (Duh!) och stjäl snubben som fått rustningen's rustning.. Vi andra spelare fick inte veta det.. vet inte varför.. och jag fick reda på det igår.. sncka om att jag är besviken på honom.. Då han var SL och endå fick han det mäktigaste artefaktet på hela uppdraget..

AidinElf

Veteran
Hopplös!!

Jag förstår inte varför ni överhuvudtaget låter honom vara med?!!
Ni borde spela utan honom om han inte lovar att sluta med sånt!! Man måste ju kunna lita på en SL annars funkar det ju helt enkelt inte.
Vet du egentligen varför han spelar rollspel?? Jag tycker det verkar helt meningslöst att fuska hela tiden!! Man kan ju ändå inte vinna i rollspel, så varför då fuska???

Mouja

Hero
Re: Hopplös!!

"Ni borde spela utan honom om han inte lovar att sluta med sånt!! Man måste ju kunna lita på en SL annars funkar det ju helt enkelt inte."

Den saken har jag tagit hand om... Från och med nu (klockan 23:14) har jag utnämnt mig till Spelledaren (!)
Alltså SpelledareN.. den enda spelledaren.. så nu ska alla diaboliska misslor, lagbrytande drakväktare och fuskande spelledare avskaffas..

"Man kan ju ändå inte vinna i rollspel, så varför då fuska???"

Det ska du få reda på... För att göra spelet tråkigt för de andra och för att verka jätte cool inför de andra.. men de andra tycker bara att det är jätte drygt.

// Mouja --> Som tycker att det är jätte drygt (!) <---