Nekromanti Några frågor till Neogames...

DragonLord

Warrior
Jag vill bara börja med att säga att ni gör de bästa spelen jag någonsin spelat. De har hängt med mig längre än något annat spel. Man tröttnar bara aldrig på Neotech.

(Jag gissar att man helt enkelt skulle kunna hänvisa till er hemsida för svaren på frågorna, men det skulle kännas mycket säkrare att höra det från er)

Och här kommer frågorna:

1. När kommer Phobia och kommer det vara kompatibelt med n2?

2. Kommer ni att släppa någon bok om transportmedel år 2059(bilar och sånt)?

3. Kommer ni att publicera någon bok om cyberrymden, datorer och sånt?

Jag förstår att ni kanske inte kan avslöja så värst mycket, men en liten teaser hade väl inte skadat?

//DragonLord - Väntar ivrigt på vampyrernas ankomst till n2s värld...

Äventyr

Världsbyggare
"1. När kommer Phobia och kommer det vara kompatibelt med n2?"

Phobia kommer med buller och bång strax innan jul. I år, kanske bör tilläggas. Naturligtvis är Phobia kompatibelt med våra andra rollspel.

"2. Kommer ni att släppa någon bok om transportmedel år 2059(bilar och sånt)?"

Inte enbart om transportmedel. Jag tror inte att "Neotech bussar och bilar" skulle slå. Håll utkik efter sånt i våra andra N2-moduler som kommer.

"3. Kommer ni att publicera någon bok om cyberrymden, datorer och sånt?"

Med bok förutsätter jag att du menar spelsupplement. Jag säger dock inget så har jag inget sagt. Den som lever får se.

/Daniel

DragonLord

Warrior
Tack för svaren!

Du anar inte sån chock jag fick när jag läste att Phobia kommer till jul /images/icons/yikes.gif. Julklappen nr 1.
Nu kan jag börja fundera på en satanisk weekend för mina spelare...hahaha[gör stort glädjeskutt]

//DragonLord

Äventyr

Världsbyggare
Re: Ännu en fråga...

Phobia är ännu inte datumangivet tror jag. Räkna dock inte med den närmsta tiden. Själv ser jag dock oerhört fram emot släppet av detta spel.

/Daniel

Krille

Super Moderator

"Phobia är ännu inte datumangivet tror jag."

...det var väl Terra One du menade?

Äventyr

Världsbyggare

Erh, hm. Naturligtvis menade jag Terra One. Jag är väldigt trött idag. Det blir väl inte bättre av att spela Aliens boardgame och mata magasin efter magasin på en massa slemma aliens. Det blir massor av utmattning det...

/Daniel