TomasFriaLigan
Ligist
Dimfrost;n71729 said:Jag hoppas att det blir crowdfunding även för kommande nya expansioner? Boxar är ruskigt fina grejer.
Det är mycket möjligt - till och med troligt.
Dimfrost;n71729 said:Jag hoppas att det blir crowdfunding även för kommande nya expansioner? Boxar är ruskigt fina grejer.
Det räckte gott som motivering så det fick bli förköp på hela zonpaketet idag! Insåg att jag ville ha artefakt- och mutationskorten med ju!TomasFriaLigan;n71687 said:Well, medan Regelboken har svällt från 172 till 192 sidor ligger Kampanjboken kvar på 176 sidor - det ger ju en liten fingervisning. Men det finns smått och gott som är nytt även i Kampanjboken - några nya artefakter, en utbyggd tabell i zonsektorgeneratorn (kapitel 3), lite justerade stats på monster, osv.
Inget sagt ännu om priser - mer info kommer snart!
Mutanten;n71342 said:När kan jag som vanlig dödlig icke-mutant köpa "BRP-versionen" av Mutant År 0? Finns det något beräknat release-datum för oss som inte har varit med och gräsrotsfinansierat projektet?
Haha! Fortfarande med sömnen i ögonen såg jag en post bland senaste inlägg som hette "Nu finns BRP-versionen av Mutant År 0 ute i handeln!" skrivet av Tomas. När jag öppnade upp tråden insåg jag att jag läst helt fel till min stora besvikelse. Men så skrollade jag till sista inlägger och allt blev bra igen =)TomasFriaLigan;n76839 said: