Nekromanti När tar du fram din skämskudde?

solvebring

Superhero
Niklas73 said:
Såg du inte att jag frågade om HALibot var en medlem eller en robot? Join me in dumma frågor i så fall. Det är inget att skämmas över. Jag är ju novis jämfört med alla insnöade rollspelsmakare här och so what? :gremsmile:
Nej, jag missade faktiskt det. Är förövrigt lite förvånad att du missat det där med HALibot - min tanke är nämligen att även om man inte vet vad den bot är så använder ju folk den så ofta i småpraten att man inte kan undgå dess funktion. Alltså, jag är förvånad över att du missat allt användande av den i småpraten, inte att du inte visste vad en bot var.

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Jag är inte så engagerad i lådan thats all så jag läser väldigt lite och kopplade inte utropstecken, engelska ord och bot och folk heter ju allt möjligt så HALibot kunde väl nån också hetat tänker jag.

solvebring

Superhero
Tja, helt fair anledning. Eller ja, vilken anledning du än haft hade varit fair. Jag ville såklart inte anklaga dig för något, jag kunde bara inte låta bli att inte bli förvånad över att du missat det. Å andra sidan är jag väl relativt aktiv i småpraten, vilket talar för sig själv. =)

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Korpa said:
Om någon läser det här och var med i spelgruppen vid det här tillfället så vill jag passa på att be om ursäkt. Jag borde inte ha blivit arg. >.<
Jag tyckte det var jätteskönt. Jag hade nog suttit där tyst och lidit i den kvart det hade tagit dem för att komma fram till något jag ändå inte brydde mig om, men det ser jag mer som nåt slags personlig nederlag än som dygdigt tålamod …

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
När jag dissat nåt (utan anledning). Särskilt om jag får någon nykter observation som svar.

Korpa

Umenörd
så skönt! Då slipper jag känna mig jätteskamsen över mitt utbrott. :gremsmile: