Nekromanti Någon...som har drakar och demoner på datorn???

Glomer

Veteran
91:an

Sugen på att spela 91:an men som ni sa så kostar den ju en förmögenhet, men sedan läste att man kunde hitta reglerna på internet och sedan skriva ut det. Men var f * n hittar man de då? jag har letat i nästan tre kvarts år nu helt utan resultat.

Elder Girov

Swordsman
Re: 91:an

Det vi nog kommit fram till är att det är olagligt att tanka hem regler, moduler osv, men att om du tidigare ägt böckerna, men sumpat dom, då kan hämta hem en "säkerhetskopia". Med andra ord, du får nog köpa böckerna. ;)

Troberg

Sinister eater
Re: 91:an

Det vi nog kommit fram till är att det är olagligt att tanka hem regler, moduler osv, men att om du tidigare ägt böckerna, men sumpat dom, då kan hämta hem en "säkerhetskopia". Med andra ord, du får nog köpa böckerna.
Men han kan köpa en hur trasig och kass kopia som helst svinbilligt och sedan tanka hem en fräsch säkerhetskopia.

Doedinnan

Veteran
vet ni vad jag har hört ...

Att folk har delar ut mycket rollspel på dc SKAM PÅ TORRA LAND, tänk vad folk gör nu för tiden. Bätre var det för, när folk var ärliga och skörden gav tredubbelt.

Elder Girov

Swordsman
Hehe, jo, det kan han göra.

Frågan är då om det inte är bättre att köpa en ny och fin bok. Kanske en senare utgåva av DoD eller, gud förbjude, något helt annat lir. 91:an måste man ju ändå modda åt helvete för att den ska bli spelbar.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Tackar för ditt inlägg, nu låser jag alltså tråden

Jag vill påpeka att ditt inlägg ställer en fråga som vi vid upprepade tillfällen sagt inte hör hemma på detta forum.

Uppmaning till piratkopiering, eller frågor om var man kan hitta illegalt material på nätet, är bannlysta på dessa forum.

Förutsägbart? Visst, och ni vet också varför.

M.