Nekromanti n2 romaner

Attisen

Veteran
kommer det några n2 romaner? I så fall när? Jag har nyss läst drakväktare och gillade den väldigt mycket, och jag hoppas att n2 romaner ska bli lika bra.

userfriendly

Warrior
Neogames ska tydligen vara högst intresserade av att pub-
licera en roman, som utspelar sig i Neotechs värld. Den enda
anledningen till att det ej finns några, i handeln redan nu,
tycks vara att ingen (nog kompetent) vill skriva den.

Emil

Hero
Jag sitter själv och jobbar med ett romansynopsis. Jag vet inte hur kompetent jag här som romanförfattare, men det är en ruskigt cool historia... Så vi får väl se om det blir nåt med den.

/Emil

Emil

Hero
Re: Låter bra!

Nä, det blir säkert skitbra... Jag brukar alltid vara rädd för att något ska bli dåligt, vilket brukar innebära att jag anstränger mig så att det blir riktigt bra.

/Emil

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Låter bra!

Hoppas du har rätt, för jag är riktigt nyfiken på din roman. Alldeles för få rollspels-romaner...
Heja EMIL!!!!

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Känns skönt att redan ha supporters... [NT]

Vad gör man inte för autografer. /images/icons/wink.gif Nej men skämt å sido det behövs en NeoTech roman.

Jerry Sköld

Veteran
Jag får väl sälla mig till skaran som sitter och plitar på en cyberpunkroman... iofs inte speciellt anpassad för N2-världen, men med ett minimalt antal handgrepp...

Finns det någon på Neogames som kan uttala sig om huruvida detta skulle vara intressant? Är ni intresserade av att se synopsis/skrivprov? Om ja, har ni någon speciell idé om vilka teman ni vill skildra?

(Nej, jag tänker inte byta kurs mitt i skrivandet... det kan dock vara bra atty veta om det finns intresse.)