Nekromanti n2- romaner

balls of steel

Veteran
det finns juh en massa romaner so utspelas i mundana, men inga böcker om neotechs mörka framtid, det är jag sugen på att läsa iaf

balls of steel

Riddaren

Swashbuckler
Du är inte ensam...

..jag gör det också...men då mer inriktad på historiska faktaböcker samt historiska romaner...

Riddaren - redan publicerat två släktutredningar

En person som glömmer allt, är väldigt bra på att minnas att denne glömt bort allt.

Riddaren

Swashbuckler
Re: Du är inte ensam...

Nope...det är Magnus Bäckmark...en sida för heraldik för ofrälse. Men har haft lite kontakt med honom...

Kommer möjligen att bli styrelseledamot i FFS - Föreningen För Smedsläktforskning vid deras möte i slutet av November. Jag har iaf blivit tillfrågad.

Riddaren

En person som glömmer allt, är väldigt bra på att minnas att denne glömt bort allt.

seinet

Swashbuckler
Re: Du är inte ensam...

Tyvärr måste jag meddela att FSS redan är upptaget av Filosofiska Fakultetens Studentkår, ett alternativ till eran förening är kanske FÖFÖS (låter nästan som 'fuffens', så det är säkert det ni håller på med /images/icons/smile.gif).

/Seinet - Tolka inte detta inlägg som att ni måste byta förkortning, men det kan nog bli problem om det skall skrivas om er i Götheborgske Spionen (förbannat osäker på stavningen där).

<font size="3">Rädda smilisarna!</font>
<font size="1" color="#646464">Dom är roliga</font>

<A HREF="http://hem.passagen.se/seinet/index.html" target="_new">http://hem.passagen.se/seinet/index.html</A> seinet@ironmaiden.com<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Seinet on 2000-10-20 00:06.</EM></FONT></P>

chrull

Stockholm Kartell
att slutföra...

..behöver inte behövas... Jag kom på det när jag satt och skrev... man måste inte alltid ha ett slut, det blir tyngre utan.. :o)

chrull