Nekromanti Naket

Per Folmer

Swordsman
Joined
13 May 2011
Messages
449
Location
Söder om Göteborg
Tjenare gubbs o gummor.

Först och främst vill jag säga att jag tyckte det var väldigt spännande att besöka Gothcon. Jag satt mest i ett hörn och såg sur ut, något som jag reflekterat i efterhand, men hey - så är det :gremsmile:. Roligt att hälsa på dig Krank btw.

That aside. Eftersom jag inte lärt mig hur min hemsida fungerar riktigt så lägger jag upp en ny bild här på forumet som eventuellt kommer hamna på bloggsidan på min hemsida senare, som kommer uppdateras fortlöpande med bilder. Nog med reklam, detta är helt enkelt modellstudier från färg till svart-vitt där jag suttit med photoshop och haft bilder att gå efter. Sitter just nu och färglägger den högra. Kan verkligen rekommendera er som tecknar och målar att både göra digitala och traditionella studier. Personligen har jag lagt om mitt arbetsschema så torsdagar och fredagar är studiedagar. Ha det fint alla!

/Per
 

Attachments

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Skitnajs! Jag tycker verkligen de här. Jag tycker dock inte att du ska spara på krut, svett och slit och hoppa över händer och fötter. Jädrar vad det skulle tillföra bilderna mycket om du även försökte att ge dem lite tid också. De skulle skapa en helt annan helhet, upplever jag.
 
Top