Nekromanti Narhall.se, nu öppnas portarna!

Narhall.se

Veteran
"...och som rortan sade, skulle portarna komma att öppnas när den tolte timmen var fallen."

Så blev det också. Nu är narhall.se öppnad och kan erbjuda sagans första kapitel, samt en materialmodul.

Välkomna till www.narhall.se!

Johan K

Gammal & dryg
Mycket trevligt !

Mmmm ! Det här var trevligt !
Gillade texten, den var klart stämmningsfull & i klass med vad RM har gett ut.
Modulen var åxå helt ok, väntar med spänning på mer !

Dimfrost

Special Circumstances
Re: Mycket trevligt !

Gillade texten, den var klart stämmningsfull & i klass med vad RM har gett ut.
Vilket i och för sig inte säger så mycket...

Men jag kan inte läsa pdf:en. Är det någon annan som har samma problem? Jag testade att spara den, men det gick ändå inte.

/Dimfrost

Johan K

Gammal & dryg

Vilket i och för sig inte säger så mycket...
Inte ?
Tycker att texterna har b. la samma sagostämmning som RM har gett ut.

Men jag kan inte läsa pdf:en. Är det någon annan som har samma problem? Jag testade att spara den, men det gick ändå inte.
Mystiskt, jag testade alldeles nyss & det var inga som hellst problem med att läsa pdf-filerna.

Feuflux

omjonasson.se

Men jag kan inte läsa pdf:en. Är det någon annan som har samma problem? Jag testade att spara den, men det gick ändå inte

Jag får läsa dem, men får följande mess:
"This file may contain newer information that this viewer can support. It may not open or display correctly. Adobe recommends that you upgrade to the latest version of our Acrobat products. Please visit our product site at http://www.adobe.com/acrobat"

Ordagrant alltså, jag skojar inte, så gissa vilken rekommendation jag ger dig nu. :gremwink:

Dimfrost

Special Circumstances

Okej, jag får väl göra det då, men jag tycker det är lite dålig stil att inte använda sig av ett format som alla kan utnyttja. Jag har kunnat läsa alla andra pdf:er utan problem...

/Dimfrost

Dimfrost

Special Circumstances

Ja, jo, stämningsfullt är det ju, men jag trodde du menade texten i allmänhet. Och rent språkligt finns det ju en del övrigt att önska när det gäller Riotminds produkter.

/Dimfrost

Troberg

Sinister eater

Är du inte lite väl hård nu? PDF hade en del brister och tillkortakommanden. Adobe ville fixa dem och släpper en ny version av Acrobat som har utökade möjligheter, och därmed också en ny version av filformatet. Det har hänt förr, du gnäller väl inte för att någon inte använder den rätt så buggade ur-PDFen?

Det är sånt som händer. bara uppdatera så funkar det. I längden är det bra.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Kampanjmodulen klarar jag mig utan

Men jag gillade berättelsen. Mycket spännande inledning till en saga som har potential att blir sannerligen medryckande och spännande. Fortsätt så!

/Vulf

[color:\\"red\\"] edit: [/color] är det förresten möjligt att få tag på musiken i flash-introt på något vis? Vem står bakom den?

Narhall.se

Veteran
Re: Kampanjmodulen klarar jag mig utan

Kul att du gillade det.
Du får gärna skicka ett mail där du beskriver vad du inte gillade med modulen. Vi behöver er för att bli bättre!

Modulen är en del i ett större samanhang, som kommer uppdagas när tiden är inne.

Musiken kommer med stor sannorlikhet finnas tillgänglig inom en relativt liten tidsperiod...

Narhall.se

Veteran

Tycker du?

Vi har tagit beslutet att använda oss av Acrobat format 5.0. Vilken inte är den senaste versionen utan en lägre, just för att folk som inte har uppdaterat till 6.0 skall kunna öppna filerna. Ju nyare formatet är, desto bättre kvalitet kontra filstorlek kan man uppleva, därför gick smärtgränsen vid 5.0.

Jag rekomenderar starkt att du uppgraderar snarast. Produkten är självklart gratis!

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013

Tja, det var egentligen inte att jag ogillade den. Jag menar precis det jag skriver, alltså att jag klarar mig utan den. Jag behöver inte fler beskrivningar av länder och annat tjafs. Det är nog inget fel på den, men jag orkar inte plöja fler världsmoduler . Osthem räcker gott för min del.

Stämningstexter däremot. Det gillar jag! Och särskilt när de är så välskrivna som era.

/Vulf

Dimfrost

Special Circumstances

Sorry, jag märkte att jag verkade lite väl gnällig i mitt inlägg igår. Naturligtvis bör jag uppgradera.

/Dimfrost

Narhall.se

Veteran

Jag förstår...

Då tycker jag att du ska läsa Narvidd, är en stämningstext mer än annat :gremwink:.

Ha det gött!

Ja, jo, stämningsfullt är det ju, men jag trodde du menade texten i allmänhet. Och rent språkligt finns det ju en del övrigt att önska när det gäller Riotminds produkter.

Jag måste tyvärr hålla med. Dialgoerna var väldigt krystade. Ungefär som 16-åriga lajvare låter när de försöker prata med rätt känsla.

Willie