Nekromanti Naturreservat

T-RED

Warrior
Naturreservat existerar de fortfarande i samma utsträckning 2059 som nu och i så fall i vilket skick, inmurat i glas kupoler måhända.
och hur är det med hästar läste nånstans här på forumet att släktet är utdött stämmer detta.

//T-RED

Donk_UBBT

Veteran
Vad det gäller naturreservat tänker jag inte uttala mig, men hästarna skall vara utdöda har jag läst. Jag kommer inte ihåg om det nämns särskilt ingående i N2 men i N1 skrev de att hästarna dog ut av något skumt virus, forskare världen över försökte återskapa de stackars kräken med bisarra och äckliga resultat.
Å andra sidan nämns det ju minst en peson i en modul som är stolt ägarinna till en häst, så de lyckades väl eller så lyckades de bara rädda undan några från smittan.

DONK

Magnus L

Hero
Ja, det är väl nån tjej i Avalanche som har det...jag klagade på det här på forumet och fick svaret att det finns några slags genmanipulerade hybridhästar...

Vad gäller naturreservat, (vad du nu ska med det till) så finns det väl inte så mycket natur kvar, däremot finns det väl sådana där arkologier (eller hur det nu stavas).

det måste ju finas natur kvarrhur skule det då gå med all kål dioxider och om det finns natur så finns det natur reservat men att glasa in dom e nog ingen bra ide jag tänkte på flytfåglar å sånt shafs möjligt att det finns nån mång miljonär som har glasat in en stor del skog men jag tror inte nåt land har låtit inglasat massa skog å öknar eller vad dom nu tycker är unikt (jalla fall inte vanligt)

o ja nå medesinföre tag kan vara intreserade av att ha inglasad natur för expriment å shit

kemcorp o dom här mega företagen t ex