Nässe Myrmidon Joined 3 Jan 2006 Messages 3,646 Location Malmö 21 Aug 2009 #1 Såg precis att Arkenstone publishing har börjat ge ut sin version av Tsoys värld Near (Till systemet Solar System). Här kan man läsa om den. Framsidan tycks ju vara rent sjukligt ful... men, men... Är det någon som köpt och läst boken? Verkar den bra? Nils
Såg precis att Arkenstone publishing har börjat ge ut sin version av Tsoys värld Near (Till systemet Solar System). Här kan man läsa om den. Framsidan tycks ju vara rent sjukligt ful... men, men... Är det någon som köpt och läst boken? Verkar den bra? Nils
Storuggla Champion Joined 8 Dec 2001 Messages 9,546 Location Stockholm 21 Aug 2009 #2 Jag är också intresserad, eftersom jag gillade reglerna i TSOY men Near gav mig enbart en fadd smak av "...och?". Storuggla, lapptäcksfantasy med usel sammanhållning
Jag är också intresserad, eftersom jag gillade reglerna i TSOY men Near gav mig enbart en fadd smak av "...och?". Storuggla, lapptäcksfantasy med usel sammanhållning
Nässe Myrmidon Joined 3 Jan 2006 Messages 3,646 Location Malmö 21 Aug 2009 #3 Menar du den gamla Tsoy-bokens version av "Near", eller har du läst den nya versionen till SS?
Storuggla Champion Joined 8 Dec 2001 Messages 9,546 Location Stockholm 21 Aug 2009 #4 Den gamla. Det som står i TSOY-boken. Därav mitt intresse för vad den nya boken av den galne finnen innehåller. Storuggla, mojarna
Den gamla. Det som står i TSOY-boken. Därav mitt intresse för vad den nya boken av den galne finnen innehåller. Storuggla, mojarna