Nekromanti Neeej! Måste vi ha Obs!-texter!?

Rising

Vila i frid
Först: Är det bara jag som tycker att Forumsträffen i Umeå kan sluta vara häftad högst upp? Den skymmer bara de nya inläggen, i min mening.

Sedan: För en stund sedan började alla svar på mina inlägg skickas till mig som mejl med sidhuvudet:

***** OBS! DETTA ÄR ENDAST ETT ETT INFORMATIONSUTSKICK! *****
*********** DU KAN INTE SVARA PÅ DETTA MEDDELANDE ***********
*** DU MÅSTE LOGGA IN PÅ WEBBPLATSEN FÖR ATT KUNNA SVARA! ***

Var det verkligen ett problem att många svarade direkt på mejlen? Jag bläddrar mycket mellan mejlen jag har fått och navigerar mig till stor del runt på forumet direkt från Outlook. Jag ser alltid till att svaren skickas till mig som mejl, och det kommer bli mycket svårare och jobbigare med tre rader som skymmer i toppen på varenda mejl.

Om det var ett problem med att folk svarade direkt på mejlen de fick med ett nytt mejl så förstår jag förstås att ni måste göra såsom ni har gjort, men annars skulle jag verkligen föredra att det var som förr.

/Rising
bedrövad, men passar samtidigt på att berömma för att Sökmotorn är så bra nu för tiden, vilket jag glömt att göra sedan den uppdaterades (för länge sedan, men ändå)

seinet

Swashbuckler
När jag började tycka det var irriterande med långa trådar när man läste i expanderad trådform så tryckte jag på minimera och vips så försvann problemet.

Mycket smidigt för min del.

/Seinet Wintermute - Skall pallra sig ut i värmen snart och vandra runt och komma på äventyrsidéer

Quan'talis

Swashbuckler
Minimerat är faktiskt en skänk från ovan.
*tittar upp* Jaså, är det där Gardener gömmer sig?

Minimerat kombinerar det bästa av två världar. Man kan besöka forum, men man slipper se inläggen!

JPS – minimerad sedan länge

Azagthoth

Myrmidon
Nu tänkte jag slå in öppna dörrar, men JA, det är ett stort problem. Vissa användare bättrar sig inte även fast man berättar för dem att det inte är möjligt att göra som de gör (dvs svarar via e-post som vi i redaktionen får).