Nekromanti Neogames HJÄLP

hatten

Swashbuckler
Var i hela Jargien ligger Maazenträsket.
Det står på sida 271 i Eon1 Adasierna lever i södra Jargien, i det beryktade Mazenträsket. ? Var vilken är närmaste stad vilken är provinsen ?..
jag mistänker provinsen Lemira på grund av att floden som rinner förbi staden Jukon ser ut som en som har ett GIGANTISKT delta.. Fast.. samma kan sägas om floden i närheten av provinsen Lomar..
Så var ligger träsket..?

Jag planerar att utveckla barbar folket Adasier till min hemsida skriva lite om deras kultur samhälle och hemliga religion osv..
Givetvis så kommer jag utlämna grundegenskaper och annat som är nödvändigt när man ska göra en gubbe.
*ler*....
SÅ OM någon på Neogames har fakta VART träsket finns HJÄLP snälla hjälp.
Och OM någon på Neogames har orsak till varför jag inte ska skriva om dom så förklara.
Och om någon på Neogames vill ge mig fakta och hemlig inputt om Adasierna så gör det *ler* min
E-mail: hatten_jc@hotmail.com [color:green] givet viss så kommer jag att ära den som har skrivet matrialet inte stjäla äran= jag skriver ert namn under infon. </font color=green>
Och om någon på Neogames har officiel data som tyvär av plats brist ej kom med om Adaserina så kan jag använda det *ler* [color:green]givet viss så kommer jag att ära den som har skrivet matrialet inte stjäla äran= jag skriver dit ert namn under infon. </font color=green>
Och om någon spelare har cool fakta som de vill dela med sig om de nästan helt okända Adasierna så kan NI och JAG börja diskutera det HÄR på forumet.. *ler*

Tvättbjörnar och Tvättmaskiner kommer sällan väl överens.. trots namnet..

Fänrik Matsson till mig: 409 Carlsson var inte dum då blir du officer...

hatten

Swashbuckler
Re: Tvättbjörnar&tvättmaskiner(OT)

sådan kunskap kan man bara få genom nograna expriment där man tar några hundra tvättbjörnar ger dom fritillgång till tvättmaskiner och låter som prova på.
Resultatet blir
25% rymmer ut till skogen
20% börja äta av elkaplar och blir sen grillkol
15% av drunknar
5% lyckas sätta igång en tvättmaskin och dränker därmed de 15% procent som byggt ett bo i en Tvättmaskin.
20% tycker föräter sig på tvättmedlet
5% utvecklar övernaturlig stor IQ på grund AV tvättmedlet och ringer därmed djurskyddsföreningen som kommer och fängslar en för grymma djurförsök *suck*...

Allvarligt talat så vill jag bara få reda på lite mer om Adasierna *suck* kalla tvättbjörnar och tvättmaskiner konkurenter vilken skämtare.. en del folk kaninte hålla sig allvarlig TUR att jag inte är en sådan skämtare *ler*
Jag skämtar aldrig nix jag är alltid allvarlig JEEP *skrattar* känns som jag ljög /images/icons/cool.gif

Hasse

Hero

Jag som trodde att du menade att tvättmaskiner var tvättbjörnsrobotar. ;-)

Kunde inte låta bli, hehe.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

SirDr

Veteran

hur långt tids straff tror du man får?

(funderar allvarligt på att testa.. )
någon som har ett par hundra tvättbjörnar?

For the Emperor!!!
-Los Templarios Negro

hatten

Swashbuckler
Re:HJÄLP att hitta Maazenträsket och Adasierna

Snälla Neogames hjälp mig..

*hmm* jag viste att det var en dum ide att skriva ett litet skämt om tvättbjörnar och tvättmaskiner men lyssnade jag på mig själv NEJ. *suck*..

Kalil

Swordsman

Yep. Jag har 216 tvättbjörnar. Men de är specialdresserade, så dem kan du inte använda.

Jag har dresserat mina att rulla tärningar och summera resultatet. Tvättbjörnarna arbetar i tremannalag organiserade i en komplicerad trädstruktur. Speciella Uber-björnar ansvarar för att propagera delsummor genom beräkningsträdet. Slutsummeringen görs av en cyberbjörn med hjärnan nedfrusen till 6 K.

Med hjälp av denna biologiska räknemaskin är det faktiskt möjligt att beräkna effekten av:

Ett lågt hårt anfall med ett Kraggsvärd i skymningsljus, på slipprigt underlag, under lätt alkoholpåverkan där en extra handling lagts undan för en parad. (Gissa spelsystem)

Beräkningstiden blir strax under 6 timmar. Givetvis under förutsättning att fummel inte inträffar.

/Kalil

skildran

Veteran
Jag är inte neo men jag skulle vilja tro att det gigantiska deltat ligger vid staden Gnar Muur alldeles utanför den jagiska gränsen. Det är förstås ren spekulation. Men verkar vara vettigast.

[color:white]Skildran</font color=white>
[color:white]www.offplanet.net/skildran</font color=white>